معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی تصمیمات شتابزده در گذشته مشکلاتی برای کشور به وجود آورد، اکنون باید مدیران با نگاه انقلابی و جهادی در خدمت به مردم باشند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: برخی تصمیمات شتابزده در گذشته مشکلاتی برای کشور به وجود آورد، اکنون باید مدیران با نگاه انقلابی و جهادی در خدمت به مردم باشند.

سید محمد حسینی شامگاه روز پنج شنبه در دیدار با نخبگان و دانشگاهیان گلستان در گرگان افزود: سمت و سو و جهت برنامه‌ها و سیاست‌های دولت سیزدهم متناسب با شرایط کشور برای رفع مشکلات مردم و توسعه متوازن است.
معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: عده‌ای در داخل کشور تلاش دارند تا همه مشکلات را به موضوع مذاکرات با اروپایی‌ها گره بزنند و چنین به جامعه القا کنند که مشکلات جامعه فقط با تسلیم در برابر زیاده خواهی‌های اروپاییان برطرف می‌شود که این دیدگاه منسوخ و بی ثمر است.
وی با اشاره به برخی تحرکات و القائات رسانه‌های ضد انقلاب گفت: عده‌ای عامدانه در تلاشند تا مردم را ناامید کنند، اما هوشمندی و بصیرت مردم نقشه‌های آنان را باطل خواهد کرد.
معاون پارلمانی رئیس جمهور:مدیران با نگاه جهادی و انقلابی در خدمت مردم باشند
حسینی تصریح کرد: در مدت زمان فعالیت سیزدهم تبادلات مالی و پرداختی‌ها در شرکت‌های دولتی به انضباط خوبی رسیده است. برخی شرکت‌ها در گذشته به عنوان حیاط خلوت برخی از مدیران و وابستگان آن‌ها بدل شده بود تا حقوق‌های نجومی در آن منظور شود.
معاون پارلمانی رئیس جمهوری به تصمیمات دولت درخصوص تفویض اختیار به وزرا و استانداران اشاره و اضافه کرد: تلاش داریم با افزایش دایره اختیارات مسئولان میزان بهره‌وری در بودجه و نیروی انسانی را ارتقا و سطح مدیریت را افزایش دهیم.
در پایان این جلسه، معاون رئیس جمهور در امور مجلس به سوالات دانشگاهیان و فعالان فرهنگی حاضر در جلسه پاسخ گفت.