غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی دبیر مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، امروز یکشنبه ششم تیرماه ١٤٠٠ در جلسه مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی، غلامرضا منتظری نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی به اتفاق آرا به عنوان دبیر مجمع نمایندگان استان انتخاب شد.

منتظری در چند روز گذشته با رای اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس به عنوان نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی انتخاب شده بود.

پیش از این غلامرضا کوهساری، نماینده مردم آزادشهر و رامیان و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دبیری مجمع نمایندگان استان را برعهده داشت.
منتظری در روز‌های گذشته نیز با رأی اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شده بود. وی نمایندگی مردم گرگان و آق قلا در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برعهده دارد.
دبیر مجمع نمایندگان گلستان: دولت سیزدهم به توسعه زیرساخت‌ها در گلستان توجه داشته باشددبیر مجمع نمایندگان گلستان: خطر تعطیلی بیخ گوش کارخانه‌های شالیکوبی/روستا‌های دورافتاده استان مشکل آب شرب دارنددبیر مجمع نمایندگان گلستان: اعتبار ملی برای تکمیل پروژه‌های آموزشی نیمه تمام در استان اختصاص یابددبیر مجمع نمایندگان استان در گفتگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: خوشبختانه مجمع نمایندگان استان هم افزایی خوبی برای پیگیری مسائل و مشکلات استان دارند و نگاه جزیر‌های به موضوعات کلان استان ندارند.
وی افزود: هرچند نمایندگان، مسائل و مطالبات حوزه انتخابیه خود را هم به صورت مجزا و با جدیت پیگیری میکنند، اما در موضوعات اساسی استان، همواره در یک صف و جبهه قرار داریم تا بتوانیم گر‌های از مشکلات مردم استان را باز کنیم.
منتظری ابراز امیدواری کرد: با همراهی مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی، از ظرفیت نمایندگان مجلس برای حل مسائل مربوط به استان استفاده بیشتری شود.