شهید مدافع حرم مقداد مهقانی جعفرآبادی در حمله جنایتکارانه سحرگاه جمعه گذشته رژیم صهیونیستی به حومه دمشق به شهادت رسید. این شهید عزیز اهل شهر فاضل آباد استان گلستان بود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، تشییع پیکرهای پاک و منزه شهدای مدافع حرم، شهید مقداد مهقانی از استان گلستان و شهید میلاد حیدری از استان کردستان، روز سه شنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ در تهران بسیار باشکوه برگزار شد و در ادامه، مردم گرگان در شب وداع با پیکر بیستمین شهید مدافع حرم استان خود حق میزبانی را به خوبی و شایسته ادا کردند و باشکوه‌تر از همیشه پای کار آمدند.

 

اگرچه باید به خانواده های این شهدا تهنیت گفت اما همزمانی پرواز ملکوتی شان با سال جدید و نخستین روزهای عید نوروز زمان شادی و وجد، هجرانشان غمی جانگداز را در دلهای عاشقان ثارالله نشاند.

 

حضور پر شور مردم روزه‌دار و مومن گرگان در مراسم تشییع پیکر شهید استان در گرگان نشان داد انقلاب بالنده تر از قبل پیش می رود و شهادت سهم کسانی می‌شود که عالم را محضر خدا می‌دانند.

 

حضور باشکوه مردم گلستان در استقبال از شهدای مدافع حرم

 

 

تنها جایگاهی که هیچ وقت دشمن نمی تواند روی آن حسابی باز کند، مردم میدان هستند. شیر زنان و مردانی که با همه رنج و مشقت ها به پای انقلاب و نظام مانده اند و می‌مانند.

 

کوچ این شهدای مظلوم نشان داد سرای شهادت بسته نیست و این ما هستیم که دست و پای خود را در غل و زنجیر گناهان بسته ایم و تعلقات دنیوی ما را غرق در خود کرده است.

 

قصه مدافعین حرم ، پایان ناپذیر و تمام ناشدنی است. حریم اهل بیت قرن‌هاست که جان نثار دارد، اصلاً حرم عزت و شرف ما شیعیان است و غیرت مرد ایرانی اجازه تعدی به آن را به هیچ احدی نمی دهد.