صداوسیمای مرکز استان گلستان سی و هفتمین سالروز شهادت مبارزی خستگی ناپذیر و محبوب قلوب مردم استان، شهید حجت الاسلام محمدعلی روحانی فرد را که در یکم اسفند سال 1364 در آسمان اهواز در حمله جنگنده بمب افکن های رژیم بعثی به هواپیمای حامل ایشان و همراهان، آسمانی شدند، فقط و فقط در حد هجده ثانیه آنهم در بخش پایانی خوانش عناوین کوتاه خبری ساعت 20:00 بازتاب داد.!

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، صداوسیمای مرکز استان گلستان سی و هفتمین سالروز شهادت مبارز خستگی ناپذیر و محبوب قلوب مردم استان، شهید حجت الاسلام محمدعلی روحانی فرد را که در یکم اسفند سال ۱۳۶۴ در آسمان اهواز در حمله جنگنده بمب افکن های رژیم بعثی به هواپیمای حامل ایشان و همراهان ازجمله شهید آیت الله فضل الله محلاتی نماینده حضرت امام (ره) در سپاه پاسداران و پنجاه نفر از شخصیت های کشوری و لشگری، آسمانی شدند، فقط و فقط در حد هجده ثانیه آنهم در بخش پایانی خوانش عناوین کوتاه خبری ساعت ۲۰:۰۰ بازتاب داد.

 

سئوال اینجاست که این رفتار کینه توزانه و تصمیم بر بی توجهی به فرهنگ شهدا نشات گرفته از جانب چه طیفی در استان است که به هیچ وجهی مایل نیست فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم علاقمند و مریدانشان حتی در زادگاه آنان ترویج یابد. 

 

قطعا تصمیم بر چشم پوشی و رویگردانی از شناساندن و آگاهی رسانی خدمات ارزنده شهدایی همانند شهید روحانی فرد در طول دوران حیات پربرکت اما کوتاه خود در منطقه توسط صداوسیمای مرکز استان گلستان، برنامه ای از قبل طراحی شده و به مدت طولانی تنظیم می شود و مطمئنا با فشار نیرویی مستبد انسانی و شیطان صفت در پشت پرده همراه است.

 

کوتاهی در نشر منصفانه خبر سالروز شهید محمدعلی روحانی فرد و انعکاس ناقص و از روی غرض و مرض این رویداد، توهینی نابخشودنی از طرف دست اندرکاران معاونت خبر و ریاست صداوسیمای مرکز گلستان در درجه اول و در نهایت معاون استانهای صداوسیمای ایران به بیت شریف این شهید والامقام بوده و قابل پیگیری در مرکز رسانه قوه قضائیه است.

 

البته ناگفته نماند که از قراولان صداوسیمای مرکز گلستان هم بیش از این انتظار نمی رود چرا که با تدقیق در برنامه های خبری استان رویت خواهد شد که در حال حاضر با مدیریت جدید و با توجه به التفات بی حد و حصر و بی قید و شرط به اخبار یک منطقه خاص (شرق گلستان)، برخوردی اینچنین بی مروتانه و نامهربانانه در قبال یک شهید مهربان و صاحب مروت و محبوب و دوستداشتنی از خطه غرب گلستان قابل پیش بینی بود.

 

 

چهار شخصیت در یک قاب تصویر

"چهار

ازچپ: شهید روحانی فرد _ شهید هاشمی نژاد _ امام خامنه ای _ مرحوم عباس واعظ طبسی این تصویر در سال ۴۲ در مدرسه خیرات خان مشهد در مراسم عمامه گذاری شیخ شهید محمدعلی روحانی فرد بدست شهید عبدالکریم هاشمی نژاد برداشته شد . فردای آنروز شهید روحانی فرد دستگیر و برای مدت دو ماه در بازداشتگاه لشکر خراسان زندانی شد.

 

 

ببینید: تصویری که از صداوسیمای مرکز شرق گلستان پخش شد

 

 

 

واکنش فعال سیاسی منطقه غرب گلستان به این بی توجهی