دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ با حضور هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان مراسم معرفی تازیکی رئیس جدید و تودیع بازاری رئیس سابق دادگستری شهرستان کردکوی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، با حضور هاشمیان رئیس کل دادگستری استان گلستان رئیس جدید دادگستری شهرستان کردکوی معرفی شد.

دوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ با حضور هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان مراسم معرفی تازیکی رئیس جدید و تودیع بازاری رئیس سابق دادگستری شهرستان کردکوی برگزار شد.

رئیس کل دادگستری گلستان در مراسم معرفی محمد تازیکی بالاجلینی رئیس جدید و تودیع حجت الاسلام بازاری رییس سابق دادگستری شهرستان کردکوی با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: این انتخابات مهم و سرنوشت ساز است و علیرغم تلاش‌های دشمنان در مایوس کردن مردم از صندوق‌های رای، مطمئنا روز انتخابات، حماسه‌ای دیگر در تاریخ ایران اسلامی خلق خواهد شد.

 

 

وی گفت: در سال گذشته در جهش نمره خوبی نگرفتیم و امسال باید ضعف گذشته جبران شود و از اولویت‌های قوه قضاییه حمایت از رونق تولید و تولید کنندگان و کمک به توسعه استان می‌باشد.

رییس دادگستری گلستان سپس از پیشرو بودن دادگستری استان در کشور که مورد تقدیر قوه قضاییه قرار گرفته است خبر داد.

وی در ادامه متذکر شد: دادگستر‌ها شورای تامین و مسئولین با همکاری هم از قلم قاضی برای حمایت از مراکز تولیدی استفاده کنند.

 

 

هاشمیان در ادامه در مورد انتخابات سیزدهم گفت: انتخابات سیزدهم از ۱۲ انتخابات گذشته بسیار حساس‌تر و مهمتر است و تمام دشمنان نظام در پی مایوس کردن مردم هستند و باید حضور حداکثری و حماسی را تقویت کرد و الان جنگ ما نامرئی می‌باشد و دشمن با فضای تبلیغی و مجازی با ما در حال جنگ می‌باشد.

در این مراسم هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری گلستان، حکم ریاست دادگستری شهرستان کردکوی را به تازیکی ابلاغ کرد و از زحمات بازاری رئیس پیشین دادگستری این شهرستان قدر دانی کرد.

 

در مراسم جداگانه ای صبح روز دوشنبه ، علی تکبر قنبرزاده به عنوان رئیس دادگستری شهرستان گمیشان معرفی و از تلاش‌های تازیکه رئیس پیشیین این حوزه قضایی قدردانی شد.