ظاهرا پایانی برای شایعه سازی معاندان نظام درباره گلستان متصور نیست چرا که بعد از پایان اغتشاشات شاهد لجن پراکنی مواجب بگیران در این زمینه هستیم که هر مرگ و میری را علی الخصوص اگر متوفی جوان و کم سن و سال باشد را به قضایای مربوط به آشوبگران نسبت می دهند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، ظاهرا پایانی برای شایعه سازی معاندان نظام درباره استان گلستان متصور نیست چرا که بعد از پایان اغتشاشات و ایجاد جو آرامش در کشور و استان، شاهد دست و پا زدن و لجن پراکنی مزدوران و مواجب بگیران داخلی و خارجی در این زمینه هستیم که هر مرگ و میری را علی الخصوص اگر متوفی جوان و کم سن و سال باشد که مشتری پروپاقرصی هم در رسانه های لندن نشین دارد را به اغتشاشات گره می زنند و به قضایای مربوط به آشوبگران نسبت می دهند.

 

ستایش شریفی نیا ۱۶ساله، اصالتا اهل روستای بالاجاده از توابع شهرستان کردکوی واقع در غرب استان گلستان، یکی دیگر از قربانیانی است که خبر آن به تعبیر ژورنالیست ها در قلاب این رسانه ها گیر کرده و ادعا شده است در گرگان بازداشت و پس از آزادی، به دلیل مسمومیت دارویی به بیمارستان منتقل شد و به کما رفت و بعد از آن به هوش آمد و در نهایت با دیدن پلیس، دچار ایست قلبی شد و درگذشت، داستانی درام که باورپذیری آن بسیار بسیار سخت است.

 

این درحالی است که مادر ستایش شریفی نیا بابیان اینکه دخترش چند روزی در بیمارستان بستری بوده است، اعلام کرد: درگذشت دخترش ربطی به سروصدا‌ها ندارد و ملتمسانه خواهش کرد از مرگ دردناک دخترش سوء استفاده نشود.

 

آقای دکتر سلیمانی ورکی محمد، پزشک معالج هم می گوید: مرحومه ستایش شریفی نیا پیش از بستری شدن در بخش اورژانس بیمارستان امیرالمومنین شهرستان کردکوی در تاریخ سیزدهم دی ماه ۱۴۰۱ ، سابقه چندین بار بستری در این بیمارستان را داشته است.

 

در همین حال، هادی عزیز زاده دادستان شهرستان کردکوی در سخنانی در واکنش به رویداد، محکومیت ستایش شریفی نیا در دستگاه قضایی را تکذیب کرد و گفت: هیچگونه حکم محکومیتی در دستگاه قضایی شهرستان کردکوی صادر نشده و اخبار منتشره در رسانه های معاند مبنی بر صدور حکم محکومیت مرحومه کاملا کذب است.

 

در وقایع اخیر، این چهارمین کشته سازی رسانه‌های معاند در استان گلستان است. پیش از این طی دو سه ماه اخیر نیز رسانه‌های معاند، درگذشت دکتر آیدا رستمی، مهدی کابلی و نوید بادپا را به وقایع اخیر ربط داده بودند که ادعاها درباره هر سه این عزیزان براساس اسناد و مدارک پزشکی و از همه مهمتر از سوی خانواده هایشان تکذیب شد.

 

 

 

 

 

گفتنی است شبکه سعودی اینترنشنال و بی بی سی فارسی در روز‌های گذشته با انتشار خبری کذب در ادامه اجرای طرح کشته سازی مدعی کشته شدن یک نوجوان در آشوب‌های خیابانی گرگان شده بودند و نام مهدی کابلی کفشگیری را هم وارد موج جدید کشته سازی خود کردند.(جزئیات بیشتر)

رسانه‌های معاند اواخر آبانماه در خبری کذب، اعلام کرده بودند که نوید بادپا، دانشجوی رشته بیهوشی دانشگاه آزاد ورامین، در اعتراض‌های تهران دستگیر و بر اثر ضربه به سر کشته شده است.(بیشتر بدانید)