مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: از ابتدای سال تاکنون ۱۰ برنامه کاروان سلامت در روستاها، مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان برگزار شده است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، قاسم غریب آبادی با اشاره به فرا رسیدن ۵ دسامبر مصادف با ۱۴ آذر روز جهانی داوطلب بااشاره به برنامه‌های اجرا شده هلال احمر در سطح استان گفت: در برنامه‌های کاروان سلامت ۲۲۹ نفر از پزشکان، پیراپزشکان، داوطلبان وپرسنل جمعیت هلال احمر مشارکت داشتند و به ۲ هزار و ۴۷۳ نفر خدماتی به ارزش ۴ میلیارد و ۶۲۳ میلیون ریال ارائه کردند.

غریب آبادی با اشاره به اجرای برنامه استانی نذرآب در ۵ روستای دورافتاده وکم برخوردار شهرستان‌های گنبدکاووس ومراوه تپه گفت: در این برنامه‌ها اقلام حمایتی، خدمات آبرسانی، خدمات سلامت محور وآموزشی به ۵۷۴ نفر به ارزش ۵۷۷ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال ارائه شد.

او گفت: از ابتدای سال ۱۵۰ نفر از خیرین داوطلب با حضور در برنامه‌های عمرانی جمعیت هلال احمر مشارکتی به ارزش ۸ میلیارد و ۳۹۰ میلیون و ۴۱۰ هزار ریال داشتند.

غریب آبادی ادامه داد: جمعیت هلال احمر گلستان به ۶ هزار و ۵۴۳ نفر از مددجویان بی بضاعت استان کمک‌های بلاعوض دارویی، درمانی و معیشت به ارزش ۴۵ میلیارد ریال داشته است.

۸ هزار و ۱۴۳ داوطلب در جمعیت هلال احمر استان عضو هستند.