امسال جای بسیاری سر سفره هفت سین کنار خانوادهایشان خالی است. به یاد سروهای سبزی که هفت سین سال نوی ما، مدیون سرخی خون آنهاست، شهدای امنیت از حریم ولایت و وطن.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، یکی از بزرگترین جشن های ملی ایرانیان همزمان با رویش مجدد گیاه پس از سرمای زمستان که از اول فروردین ماه آغاز می شود جشن نوروز است، جشن ایرانی چندین هزار ساله که ماخوذ از فرهنگ غنی و باسبقه طولانی که به یک نماد هویتی بدل شده است و هر ساله انجام می شود. 

 

برخی باور دارند نوروز آیین های نیاکان ما و هویت ماست اما باورهای دیگری هم هست که رجاء واثق دارم وقت‌و‌بی‌وقت ازجمله حضور در پای صندوق های رأی و یا شرکت گسترده در راهپیمایی ها و تظاهرات های مردمی، جشن ما ملت ایران است. این روزها، روز خفت و خواری دشمنان و تجزیه طلبان است.

 

تخمین زده شد، قریب به سیصد میلیون نفر از جمعیت جهان نوروز ایران را جشن می گیرند درحالیکه یک چهارم این شمار ایرانی هستند. همین بس که نوروز در کاخ سفید برگزار می شود، سیاستی یک بام و دو هوا و به بهانه حمایت از مردم ایران. از یک طرف سفره پهن می گسترانند و در مقابل هدف گذاری می کنند با وضع تحریم های ظالمانه شریانهای اقتصادی و حیاتی ایران قطع شود.

 

 

هفت سین در آمریکا و کانادا و مرقد امام

 

تعبیر امروزی از چیدن سفره هفت سین در کاخ سفید و کانادا آن هم در بزرگداشت نوروز باستانی و فرهنگ ایرانی همان چیزی است که بخشی از اهداف انقلاب اسلامی نامیده شد یعنی صدور انقلاب. هفت سین ۴۶ ساله خار چشم دشمنان جمهوری اسلامی است که ناچارند آنرا برپا دارند و برای اجرای آن با دست پس می زنند و با پا پیش می کشند. 

 

اگرچه بارها اعلام شد کاخ سفید و یا هر کاخ دیگری نیازی نیست سفره بیندازد، همان تحریم های سالوسانه برضد مردم ایران را لغو کند خود می شود یک چین هفت سین.

برخی ها در داخل و خارج کشور فکر می کنند جاستین ترود نخست وزیر کانادا و جو بایدن رئیس جمهور آمریکا و همچین چهرهای سیاسی خارجی عاشق چشم و ابروی ایرانیان هستند.

 

خطاب به دلخوشکنک ها به غربی ها و آمریکایی ها …

جاستین ترودو، در مرحله اول، دوم و حتی در نوبه سوم، مسئول امنیت شهروندان و منافع ملی کشور و حزبش است و هیچ وظیفه‌ای ندارد به توصیه‌های معاندان نظام عمل کند، آمریکا که دیگر جای خود دارد.

 

دشمنان فراری از وطن کی می خواهند بفهمند به مقامات و روسای جمهور غربی و آمریکایی نباید امید بست.. شما امیدتون به اوناست، اونا امیدشون به شما.. باید منافع آن‌ها در گروی خواسته ما باشد. ما نیاز به سفره هفت سین آنها نداریم. ما در ایران هم سفره هفت سین لاکچری پهن می کنیم و هم اینقدر جشن ها و رسوم باستانی رو جدی می گیریم که ایران ستیزان تکلیف کار دستشون بیاد. پهن کردن ریاکارانه سفره هفت سین نوروزی در کاخ سفید توسط دولتمردان مکار و سالوس آمریکا نشانه عمق نفوذ استراتژیک ایران است. 

 

امسال جای بسیاری سر سفره هفت سین کنار خانوادهایشان خالی است. به یاد سروهای سبزی که هفت سین سال نوی ما، مدیون سرخی خون آنهاست، شهدای امنیت از حریم ولایت و وطن.