معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان از ساماندهی وانت بار‌های دستفروش در ۲ نقطه از شهر گرگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، احمد سالاری معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: برای ساماندهی دستفروشان در شهر گرگان دو جلسه با حضور نمایندگان دادستانی، فرمانداری، اماکن، اصناف و نیروی انتظامی برگزار شد و مقرر شد ابتدا به دستفروشان اخطار لازم داده شود و اگر به این اخطار‌ها توجه نشد ساماندهی وارد مرحله اجرایی شود.

وی افزود: ساماندهی وارد مرحل اجرایی شده است و این ساماندهی شامل سه گروه از دستفروشان می‌شود، دستفروشانی که معابر شهری را اشغال کرده اند، مغازه دارانی که معابر جلوی مغازه هایشان را با گذاشتن وسیله اشغال کرده اند و وانت بار‌های دستفروش.

 

 

سالاری ادامه داد: در حال حاضر برای وانت بار‌های دستفروش در دو نقطه کمربندی گرگان (جنب کارخانه پنبه) و ابتدای محور گرگان به آق قلا زمینی در مجاورت پست شرکت برق آماده و خط کشی شده است و این دستفروشان به این نقطه منتقل شده اند و مسیر‌ها پاکسازی شده است.

وی افزود: پس از ساماندهی کامل وانت بار‌های دستفروش به سراغ ساماندهی دستفروشان محدوده خیابان امام خمینی تا میدان مازندران و بلوار هیرکان و همچنین مغازه دارانی که اقدام به اشغال معابر کرده اند، می‌رویم.