رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان با افزایش ۹۳ نفری نسبت به روز گذشته به ۷۹۴ تن رسید.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: شمار بیماران کرونایی در بیمارستان‌های استان با افزایش ۹۳ نفری نسبت به روز گذشته به ۷۹۴ تن رسید.
دکتر عبدالرضا فاضل روز چهارشنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند شیوع کرونا در استان با شیب تندی افزایشی است و روزبه روز به شمار بستری‌ها افزوده می شود.
وی افزود: در حال حاضر ۷۹۴ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که این تعداد در روز گذشته ۷۰۱ مورد بوده است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ادامه داد: ۱۱۲ بیمار نیز در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری و ۳۲ نفر هم وصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.
فاضل خاطرنشان کرد: صبح امروز جلسه اضطراری برای بررسی وضعیت کرونا در استان برگزار شد و در آن جلسه تصمیم گرفته شد که در پایان این هفته محدودیت‌هایی از جمله تعطیلی تمامی تفرجگاهها، بازارچه‌های هفتگی و تالار‌های پذیری و همچنین کنترل ورود و خروج از شهر‌ها اعمال شود.
وی خاطرنشان کرد: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته، شهر‌های گرگان، گنبدکاووس، علی آبادکتول، کردکوی، مینودشت، آق قلا، آزادشهر و گالیکش در وضعیت قرمز، شهر‌های کلاله، رامیان، بندر ترکمن و مراوه تپه در وضعیت نارنجی و شهر‌های بندرگز و گمیشان در وضعیت زرد از نظر کرونا قرار دارند.