تحرکات انتخاباتی در گلستان با نزدیک شدن به خرداد ماه، ماه انتخابات و مشخص شدن نتیجه تائید صلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهر و روستا شتاب بیشتری گرفته و گروه‌های مختلف سیاسی در حال جمع بندی نهایی برنامه‌های خود و رسیدن به اجماع و تشکیل ائتلاف هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، تحرکات انتخاباتی در گلستان با نزدیک شدن به خرداد ماه، ماه انتخابات و مشخص شدن نتیجه تائید صلاحیت‌ها در انتخابات شورای شهر و روستا شتاب بیشتری گرفته و گروه‌های مختلف سیاسی در حال جمع بندی نهایی برنامه‌های خود و رسیدن به اجماع و تشکیل ائتلاف هستند.

در این راستا روز شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۱۴۰۰ اولین جلسه هماهنگی ائتلاف‌های نیرو‌های متخصص انقلابی (نما) برای انتخابات شورای اسلامی شهر گرگان با حضور ۱۸ نفر از داوطلبین تائید صلاحیت شده شهر گرگان برگزار و مقرر شد برای مشارکت حداکثری و استفاده از ظرفیت و توانمندی داوطلبین سه ائتلاف با عناوین ائتلاف متخصصین گرگان ۱۴۰۰، ائتلاف گرگان ۱۴۰۴ و ائتلاف پیشگامان توسعه گرگان تشکیل شود.

مجید دهنوی دبیر ائتلاف نیرو‌های متخصص انقلابی انتخابات شورای شهر گرگان گفت: در انتخاب اعضای ائتلاف شاخص هایی، چون، تعهد، تخصص، تحصیلات و تجربه مدنظر قرار دارد و گرایش‌های سیاسی و قومیتی در شکل گیری این ائتلاف‌ها تاثیری ندارد.
وی تاکید کرد: در جلسه هماهنگی ائتلاف که با حضور تعدادی از نیرو‌های مومن و انقلابی، متعهد و متخصص برگزار شد اعضاء دیدگاه‌ها و برنامه‌های خود را برای انتخابات شورای شهر بیان کردند.