فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: برخی دشمنان قصد دارند دفاع مقدس، دستاوردها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را تحریف کنند و در مقابل وظیفه شرعی داریم که اجازه ندهیم این خناسان به اهداف خود برسند.
به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، فرمانده سپاه نینوای گلستان گفت: برخی دشمنان قصد دارند دفاع مقدس، دستاورد‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را تحریف کنند و در مقابل وظیفه شرعی داریم که اجازه ندهیم این خناسان به اهداف خود برسند.
سردار علی ملک شاهکوهی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۴۰۰در مراسم افتتاحیه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان گرگان ضمن گرامیداشت این ایام اظهار داشت: دشمن در همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با ایجاد درگیری‌های داخلی در برخی نقاط کشور با هدف تجزیه طلبی، ترور مسئولان عالی رتبه تا سطح رئیس جمهور به دنبال براندازی نظام نوپای ما برآمد.
وی افزود: دشمنان اسلام و ملت ایران وقتی دیدند فتنههایشان کارساز نشد، ارتش بعث عراق را تا بن دندان مسلح کردند و یک جنگ تمام عیار را علیه مردم ایران اسلامی به راه انداختند که این مردم به رهبری معمار کبیر انقلاب و جانفشانی رزمندگان و شهدا، از این آزمون بزرگ سربلند بیرون آمد.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه استمرار انقلاب اسلامی، مدیون خون شهدا و رشاد ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس است، گفت: ایمان به خداوند متعال، توکل به نصرت الهی و توسل به ائمه اطهار (ع) رمز پیروزی ما در دفاع مقدس شد تا در برابر یک دنیا بایستیم و اجازه ندهیم برای نخستین بار حتی یک وجب از خاک این سرزمین جدا شود.

سردار ملک شاهکوهی دفاع مقدس را گنجین‌های بی نظیر دانست که باید زمینه آشنایی نسل جوان را با آن فراهم کرد و بیان داشت: دفاع مقدس تجلی فرهنگ ایثار، از خودگذشتگی، فداکاری، شجاعت و مردانگی ملت غیور ایران اسلامی بود و باید آموزه‌های آن در جامعه تبیین شود.
وی با بیان اینکه خطر تحریف در کمین دفاع مقدس است، گفت: برخی دشمنان قصد دارند دفاع مقدس، دستاورد‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام را تحریف کنند و در مقابل وظیفه شرعی داریم که اجازه ندهیم این خناسان به اهداف خود دست پیدا کنند.
فصلنامه‌های جدید فارابی با موضوع سینمای دفاع مقدس منتشر شدفرمانده سپاه کردستان: رزمندگان دفاع مقدس زحمات زیادی برای حفظ انقلاب اسلامی کشیدندامام جمعه کرمان: اقتدار نظام اسلامی در بسیج و دفاع مقدس ظهور و بروز کردمحمد حمیدی، فرماندار گرگان نیز در مراسم آغاز برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این شهرستان اظهار داشت: در هفته دفاع مقدس امسال نزدیک به ۵۰۰ برنامه متنوع فرهنگی، هنری، ورزشی و … در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای انتقال پیان شهدا به نسل جوان توصیف کرد و گفت: رشادت، ایثار و ایستادگی شهدا باید برای ما الگو قرار بگیرد و این ایام بهترین زمان برای معرفی این الگو‌ها است.

فرماندار گرگان خاطر نشان کرد: ایران اسلامی با دست خالی در برابر دنیا ایستادگی کرد و در جنگی که به خیال صدام قرار بود چند روزه تمام شود با رشادت و ایثار شهدا  ۸ سال طول کشید و در نهایت هم این رزمندگان اسلام بودند که پیروز این نبرد نابرابر شدند.