رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، گفت: امروز ۲۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۶ بیمار کمتر از روز قبل از آن است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان به نقل از خبرگزاری تسنیم از گرگان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، گفت: امروز ۲۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۶ بیمار کمتر از روز قبل از آن است.

عبدالرضا فاضل عصر روز پنج شنبه دهم آذرماه ۱۴۰۰ در جمع خبرنگاران با اشاره به کاهش تعداد بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان، اظهارداشت: امروز ۲۲۹ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که ۶ بیمار کمتر از دیروز است.

وی افزود: از این تعداد ۴۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و ۲۲ نفر هم از دستگاه ونتیلاتور استفاده می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان گفت: همچنان رعایت پروتکل‌های و انجام واکسیناسیون مهمترین راه غلبه بر ویروس کروناست.

فاضل گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۰۲ نفر دُز اول را دریافت کرده اند و دُز دوم به یک میلیون و ۱۰ هزار و ۶۴۸ گلستانی تزریق شده است.

۹ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی سمنان بستری شدندتعداد بیماران بستری کرونایی در بیمارستان‌های استان کرمان از مرز ۲۰۰ نفر گذشتجزئیات ابتلای ۴۸ دانشآموز قمی به کرونا/ دانشآموزان در محیط مدرسه به کرونا مبتلا نشدهاندرئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان اظهار کرد: همچنین تا کنون ۸ هزار و ۶۴۳ نفر دوز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند.

وی همچنین گفت: تزریق واکسن کرونا در استان گلستان به ۲ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۹۱۲ دُز رسید. امروز ۸ هزار و ۶۴۳ دُز واکسن در استان تزریق شد.

فاضل ادامه داد: تا کنون یک میلیون و ۲۷۸ هزار و ۶۰۲ نفر دُز اول را دریافت کرده اند و دُز دوم به یک میلیون و ۱۰ هزار و ۶۴۸ گلستانی تزریق شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان افزود: همچنین تا کنون نوبت سوم به ۸ هزار و ۶۴۳ نفر واجد شرایط در استان تزریق شده است.

وی اظهار کرد: افراد ۶۰ سال به بالا که از تزریق نوبت دوم واکسن‌های سینوفارم و برکت آنها، چهار ماه گذشته است می توانند برای دریافت دُز سوم به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.