رئیس کل دادگستری گلستان گفت: هدف دشمنان از این برجسته سازی‌ها انتقام گرفتن از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین بود.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، حیدر آسیابی عصر روز شنبه ۱۴ آبان در مراسم گرامیداشت شهدای حمله تروریستی شاهچراغ در آستان مبارک امامزاده عبدالله گرگان گفت: در حالی که کل افراد تجمع‌کننده در ناآرامی‌های استان گلستان به ۵۰۰ نفر و در کل کشور به ۵۰ هزار نفر هم نمی‌رسید، رسانه‌های دشمنان در رسانه‌های خود به صورتی القا می‌کنند که ناامنی را در کشور القا کنند.

 

وی افزود: هدف دشمن از برجسته کردن حوادث ایران القای ناامنی در ایران و انتقام گرفتن از حضور میلیونی مردم در راهپیمایی اربعین بود.

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه صبر و خویشتنداری ما در مقابل اغتشاشگران ضعف ما نیست بلکه دلیل آن این است که اغتشاشگران، مردم عادی را سپر فعالیت‌های خود قرار داده‌اند تاکید کرد: با افرادی که برای ما اثبات شود اغتشاشگر هستند با قاطعیت برخورد می‌کنیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم و تلاش نیرو‌های نظامی و امنیتی گفت: خوشبختانه استان گلستان یکی از امن‌ترین استان‌ها در کشور است.