آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: مردم با وجود همه مشکلات به دشمنان اجازه تعرض نمی‌دهند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان ، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی امام جمعه گرگان امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با ابراز تاثر از بروز حوادث اخیر در کشور گفت: کسی وجود مشکل در جامعه را انکار نمی‌کند، اما مردم ما اگر مشکلی هم داشته باشند به این رفتار‌ها رضایت نمی‌دهند و حاضر به ادامه دادن این شرایط نیستند.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: حضور مردم در راهپیمایی ۹ آبان در اعتراض به این آشوب‌ها و محکومیت حادثه تروریستی شاهچراغ نشان داد که بخش عمده جامعه با این افراد موافق نیستند و آن را محکوم می‌کنند.

امام جمعه گرگان افزود: این مسائل و حوادث ریشه در بیرون از کشور دارد و هدفشان از بین بردن نظام اسلامی ایران است.

نماینده  ولی فقیه در گلستان به حوادث اخیر سیستان و بلوچستان و سفر نمایندگان ویژه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی آن به این منطقه اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب توجه ویژه‌ای به مردم شیعه و سنی این استان دارند و محرومیت آنجا را از نزدیک حس و لمس کرده‌اند.

او گفت: رهبر معظم انقلاب به نمایندگان ویژه خود تاکید کردند، مسائل را بدون هیچ ملاحظه‌ای بررسی کنند تا گزارش آن برای تصمیم گیری نهایی به شورای عالی امنیت ملی ارسال شود.

امام جمعه گرگان گفت: در حوادث سیستان و بلوچستان چند ماموران امنیتی به شهادت رسیدند و عده‌ای از مردم بیگناه هم شهید و برخی جانباز شدند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: افرادی که در آن حوادث مردم را تحریک کرده و بنزین روی آتش دشمن ریختند باید شناسایی و با توجه به میزان جرمشان مجازات و محکوم شوند.

وی گفت: کسانی که بی گناه شهید شدند باید شهید و مجروحان نیز جانباز معرفی شوند و با تحریک کنندگان و متخلفان مردم به هر شکل ممکن برخورد شود.