خطیب نماز جمعه گرگان گفت: تفکر بسیجی هدفی جز خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند ندارد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: تفکر بسیجی به دنبال پست و مقام و جایگاه نیست و هدفی جز خدمت به خلق و جلب رضایت خداوند ندارد.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی با اشاره به فرارسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام خمینی (ره) گفت: معمار کبیر انقلاب اسلامی با نگاه آسمانی و الهی تشکیل لشگر ۲۰ میلیونی را لازم و وجودش را برای ایران یک ضرورت دانستند.

او افزود: تعبیر امام راحل مبنی بر این که بسیج لشکر مخلص خداست، بهترین عنوان برای این مجموعه است و این تعبیر بسیار باعظمت است.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: تفکر بسیجی در اقشار و اصناف اعم از کارگر و کشاورز، کارمند و بازاری وجود دارد و هر کدام از این بخش‌ها در شرایطی که دشمن اسلحه‌اش را به سمت ملت و نظام گرفته و در حال تیراندازی‌ست، وارد میدان می‌شوند و از کیان کشور دفاع می‌کنند.

آیت‌الله نورمفیدی با یادآوری پنجم آذر سالروز قیام مردم گرگان علیه رژیم شاهنشاهی گفت: در این روز مردم گرگان تظاهرات آرامی داشتند، اما رژیم شاهنشاهی مردم را به گلوله بست و عده‌ای در آن روز شهید شدند.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رژیم شاهنشاهی حتی به بیمارستان که براساس قوانین بین‌المللی باید یک جای امن باشد، حمله و تیراندازی کردند و فرزند یکی از روحانیون این شهر را به شهادت رساندند.

وی هفتم آذر ماه، روز نیروی دریایی ارتش را گرامی داشت و گفت: این بخش از نیرو‌های مسلح کشور در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای از جمله بستن راه‌های مواصلاتی برای عراق را انجام داد و تا ضمن نا امن کردن شرایط برای رژیم بعثی عراق، مانع صادرات نفت آن کشور شود.

نماینده، ولی فقیه در گلستان گفت: نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس ۲۶ عملیات را در آب‌های نیلگون خلیج فارس انجام داد و در شرایط فعلی هم این نیرو به آب‌های منطقه‌ای، بین‌المللی و اقیانوس برای ایجاد امنیت راه‌های دریایی مبارزه با دزدان دریایی ورود کردند.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: روز پنجشنبه دهم آذر ماه سالروز شهادت سیدحسن مدرس است که یک مجتهد مسلم و مورد افتخار روحانیت بود.

امام جمعه گرگان گفت: عده‌ای که علیه روحانیت حرف می‌زنند بدانند کشور ما چنین شخصیت‌هایی داشت که هم آبروی ملت و روحانیت بودند و هم در مواقع حساس کشور را حفظ می‌کردند.

امام جمعه گرگان همچنین در ادامه فرا رسیدن پنجم جمادی‌الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت و افزود: آن بانوی بزرگوار بعد از به شهادت رسیدن پرچمدار کربلا، با سخنرانی‌های خود در مجالس یزید در کوفه و شام، نگذاشت، این پرچم بر زمین بماند.

آیت‌الله نورمفیدی از پرستاران نیز که با کمال اخلاص، اخلاق، قدرت و تلاش خود به بیماران نیازمند کمک و دستگیری می‌کنند و به آنان روحیه می‌دهند، قدر دانی کرد.