حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز دیگر منبر تعطیل شده است و فضای مجازی بستری برای هنر انتقال تاریخ به نسل نو است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان به نقل از گلستان ما ‏‏، حجت الاسلام احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت: امروز دیگر منبر تعطیل شده است و فضای مجازی بستری برای هنر انتقال تاریخ به نسل نو است.
حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح روز چهارشنبه دهم تیرماه ۱۴۰۰ در گفتگو با خبرنگار گلستان ما درخصوص هفته افشا حقوق بشر آمریکایی، اظهار داشت: جریان روشنفکری و عقل عاطفی به دنبال این است که فاجعه ای، چون ۷ تیر و جنایات منافقین را از اهمیت بیندازد لذا اصحاب رسانه نقش مهمی در روشنگری این موضوع دارند.

حجت الاسلام احمدی افزود: نسل نو نمی‌داند مسعود رجوی کیست و چه جنایاتی انجام داده است؟ نسل نو نمی‌داند گروهک فرقان چیست و چکار کرده است و چه نخبگانی را از این کشور گرفته است؟

وی تصریح کرد: امروز دیگر منبر تعطیل شده است و فضای مجازی بستری برای هنر انتقال تاریخ به نسل نو است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: امسال در هر ۱۴ شهرستان برای هفته افشای حقوق بشر آمریکایی برنامه داریم و در کل بیش از ۲۷ برنامه محوری با عناوینی، چون میزگرد تحلیلی و تبیینی با حضور کارشناسان و مسابقات مختلف انجام می‌شود.

احمدی اضافه کرد: امروز فضای مجازی تبدیل به فضای حقیقی شده و باید از این فرصت برای تبیین رویداد‌هایی که در ۴۳ سال اخیر انقلاب اسلامی رخ داده است، استفاده کنیم.

وی تاکید کرد: تاریخ انقلاب اسلامی چندان در مدارس گفته نمی‌شود، در دانشگاه‌ها هم کمرنگ است بنابراین نباید تعجب کنیم که عده‌ای جای جلاد و شهید را عوض کنند.