رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: تیم بسکتبال شهرداری گرگان به دنبال نمایش قدرتمندانه‌ای در مسابقات باشگاهی آسیا است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، حسین رضائیان در گفتگو با رادیو گلستان با اشاره به حضور تیم شهرداری گرگان در بازی‌های بسکتبال غرب آسیا گفت: در حال حاضر شرایط تیم مطلوب است و به دنبال جذب «روزبه ارغوان» بازیکن مطرح تیم ملی که به تازگی دوران نقاهت خود را پشت سر گذاشته است، هستیم.

رضائیان افزود: این بازیکن به زودی برای انجام تست‌های فنی وارد گرگان می‌شود و در صورت رضایت کادرفنی قرارداد خود را امضا می‌کند تا در بازی‌های غرب آسیا تیم شهرداری گرگان را همراهی کند.

او گفت: تیم شهرداری در نخستین بازی، روز ۳۰ آذرماه مقابل تیم قدرتمند الریاضی لبنان در شهر بیروت، پایتخت این کشور به میدان خواهد رفت.

رئیس هیئت اجرایی باشگاه بسکتبال شهرداری گرگان گفت: امیدواریم مدافع عنوان قهرمانی لیگ بسکتبال کشور نمایش درخور توجهی مقابل نماینده قدرتمند لبنان که از سه بازیکن خارجی بهره می‌برد، ارائه کند.

رضائیان افزود: کادرفنی کار بررسی فنی و آنالیز تیم حریف را آغاز کرده و برای کسب پیروزی در این بازی مهم برنامه ریزی می‌کند.