وزیر کشور برای سخنرانی در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین وارد گلستان شد.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، احمد وحیدی عصر امروز سه شنبه برای شرکت در مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از طریق فرودگاه بین المللی گرگان وارد گلستان شد و مورد استقبال استاندار قرار گرفت.

 

وی در بدو ورود به گرگان گفت: استان گلستان، نگین اقوام ایرانی است و به همه آموخت که چطور می‌شود زیر سایه پرچم وحدت، سرافرازانه زندگی کرد.

 

وحیدی هدف از سفرش را حضور در جشنواره اقوام دانست که در استان گلستان برگزار می شود.

 

احمد وحیدی، عدالت ورزی را جز شعارهای اصلی دولت سیزدهم به ریاست آقای رئیسی دانست و سفر‌های رئیس جمهور به استان‌ها را در راستای تحقق همین برنامه دانست.

 

وزیر کشور با اشاره به اینکه پروژه های خوبی برای استان گلستان در نظر گرفته شده است در عین حال ابراز امیدواری کرد کمی ها و کاستی هایی که قبلا بوده با همت مجاهدانه مسئولان در استان و کمکهای ملی برطرف شود و این جز خواسته های جدی دولت سیزدهم است و در این خصوص گام بر خواهد داشت.

 

مراسم افتتاحیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی گلستان در گرگان برگزار می‌شود و آقای وحیدی در آن سخنرانی خواهد کرد.

 

پانزدهمین جشنواره بین المللی فرهنگ و اقتصاد اقوام ایران زمین از امشب آغاز و تا شنبه ۲۱ آبان عصر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۲ پذیرای علاقمندان خواهد بود.

 

وزیر کشور همچنین در ادامه سفر به گرگان در مزار شهداء در امامزاده عبدالله گرگان حضور یافت و نشست با علمای اهل تسنن و اهل تشیع از دیگر برنامه‌های سفر امروز وزیر کشور به گلستان است.

 

وزیر کشور عصر امروز سه‌شنبه به همراه علی‌محمد زنگانه استاندار و جمعی از مدیران و فرماندهان انتظامی و نظامی استان بر مزار شهدای گرگان حاضر شد و با اهدای گل و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشت.

 

گلستان در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس حدود چهار هزار شهید تقدیم کرده و افزون بر این ۱۳ هزار جانباز و یک هزار و ۱۷۸ آزاده دارد.

 

نشست با ائمه جمعه شیعه و سنی و شرکت در آیین افتتاح پانزدهمین جشنواره اقتصاد و فرهنگ اقوام، از دیگر برنامه سفر یک‌روزه وزیر کشور به گلستان است.