به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، قطار شهرداری گرگان در روز شرنوشت ساز یعنی شنبه سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ به ایستگاه پایانی خود برای انتخابات شهردار در شورای ششم شهر رسید و مهندس محمدرضا سبطی بعنوان شهردار جدید از آن پیاده شد. اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در آخرین روزهای مهلت قانونی انتخاب شهردار، شامگاه شنبه […]

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، قطار شهرداری گرگان در روز شرنوشت ساز یعنی شنبه سیزدهم شهریورماه ۱۴۰۰ به ایستگاه پایانی خود برای انتخابات شهردار در شورای ششم شهر رسید و مهندس محمدرضا سبطی بعنوان شهردار جدید از آن پیاده شد.
اعضای شورای اسلامی شهر گرگان در آخرین روزهای مهلت قانونی انتخاب شهردار، شامگاه شنبه با اکثریت آرا کلید مدیریت شهری مرکز استان گلستان را به محمدرضا سبطی سپردند.

حجت مقسم سخنگوی شورای شهر گرگان خواستار تعویق یک ماهه انتخاب شهردار شده بود با این اعتقاد که امروز نباید به یک نفر برسیم و باید بیشتر فکر کنیم. رئیس شورای شهر گرگان تعویق انتخاب شهردار را به رای گذاشت که البته رای نیاورد و روال انتخابات ادامه یافت .

سبطی در سال ۹۲ هم کاندیدای شهرداری گرگان بود ، او برادر شهید مفقودالاثر علیرضا سبطی می باشد.

به نظر می رسد ناصر گرزین ، آقاملایی ، کاظم نژاد،نورا و سید میثم حسینی به سبطی رای دادند ، نفر ششم به احتمال زیاد صفرعلی پایین‌محلی می باشد.

عیسی مهری دو رای و یک رای هم ممتنع داده شد.
سبطی پس از تایید حکم توسط وزیر کشور به عنوان شهردار گرگان مشغول به کار خواهد شد.