معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: کمیته انضباطی و سازو کار برخورد دانشگاه باید برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم دانشگاه‌ها فعال شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، سیدعلی مهاجر معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان امروز در جلسه کمیته دانشجویی شورای تامین استان گفت: مدیریت جهادی و انقلابی که در دولت مردمی بر آن تاکید می‌شود، بار معنایی بزرگی دارند که باید در رفتار مدیریتی‌مان ظهور و بروز داشته باشد ، نباید فقط در لفظ باشد.

وی افزود: تجربه نشان داده است هرگاه مدیریت انقلابی ، جهادی و دلسوز وارد شده است مشکلی نداشته‌ایم و پیشرفت کرده‌ایم و این را در دانشگاه‌ها نیز می‌توان دید.

معاون استاندار گلستان گفت: برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در زمینه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، معرفتی که از دیرباز از خواسته‌های مقام معظم رهبری بوده است و از مصوبات شورای تامین نیز هست ، باید در دانشگاه‌ها اجرایی شود، نباید مسئولان دانشگاه به بهانه‌های مختلف از آن سرباز بزنند.

مهاجر افزود: کرسی‌های آزاد اندیشی می‌تواند محلی برای تبیین گفتمان انقلاب و محلی برای بیان روشن، صریح ، آشکار و البته همراه با صداقت و نقدپذیری دانشجو باشد.

وی گفت: قدرت رسانه‌ای دشمن، کشوری سلطنتی و دیکتاتوری مانند انگلیس را که در سرود ملی خود در چهاربند از شش بند آن دعا برای پادشاهی آن کشور است را مهد دموکراسی معرفی می‌کند و ایران اسلامی را که مصداق‌های بسیار فراوان از مردم سالاری دارد را دیکتاتوری می خواند، این نیاز به تبیین دارد و این می‌تواند در کرسی‌های آزاداندیشی حاصل شود. مطمئنا جهاد تبیین مورد تاکید مقام معظم رهبری در همه عرصه‌ها راه نجات کشور است.

مهاجر افزود: کمیته انضباطی و سازو کار برخورد دانشگاه باید برای برخورد با برهم‌زنندگان نظم دانشگاه‌ها فعال شود.

به گفته مهاجر، مطمئنا مختل کردن، به هم زدن نظم و به حاشیه راندن دانشگاه از طرق مختلف با استفاده از دانشجونماها و فریب خوردگان از اهداف دشمن است که باید هوشیار باشید.