گلستانی ها با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان وحدت ، یکپارچگی و دشمن شناسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، گلستانی ها با حضور گسترده در راهپیمایی ۱۳ آبان وحدت ، یکپارچگی و دشمن شناسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

 

در این راهپیمایی با شکوه ، مردم شریف و مومن شهر های مختلف استان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل  نفرت و انزجار خود را از توطئه های دشمنان داخلی و خارجی  علیه مردم ایران فریاد زدند.

 

 

مردم آگاه ، بصیر و انقلابی گلستان روز ۱۳ آبان در سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبارستیزی همراه و همگام با مسئولین و دیگر ملت شریف ایران راهپیمایی کردند.

 

بانوان گلستانی هم در راهپیمایی ۱۳ آبان با حضور گسترده خود تبلیغات جعلی دشمنان ایران و سواستفاده کنندگان از حریم زن پاسخ مناسب دادند و از حریم حجاب و عفاف دفاع کردند.

 

 

راهپیمایان  گلستانی در شهر های مختلف استان همچنین با سر دادن شعارهایی حوادث اخیر کشور و اقدامات آشوب طلبانه برخی مزدوران را محکوم کردند و خواستار برخورد قاطع مدافعان امنیت و نظم کشور با عوامل ناامنی و اغتشاشات اخیر شدند.

 

اقوام مختلف گلستان نیز در شهر های مختلف استان با شرکت در راهپیمایی ضد آمریکایی ۱۳ آبان وحدت و یکپارچگی خود را در مقابل توطئه های دشمن نشان دادند.