مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف خودروی سواری با کامیون در جاده گرگان به کردکوی، ۲ فوتی برجا گذاشت. این واقعه خاطره حادثه مرگبار و ناگوار چهار سال پیش تصادف کاروان سفر وزیر کار سابق را در این محور زنده کرد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: تصادف خودروی سواری با کامیون در جاده گرگان به کردکوی در غرب استان، ۲ فوتی برجا گذاشت.

 

قاسم غریب آبادی گفت: عصر رور شنبه ۲۴ دی تصادف یک دستگاه خودروی سواری با یک دستگاه کامیون در جاده گرگان به کردکوی به مرکز کنترل عملیات هلال احمر گزارش شد.

وی با بیان اینکه امدادگران هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند.

قاسم غریب آبادی گفت: امدادگران جان باختگان را به عوامل ذیربط تحویل دادند.

گفتنی است محمد شریعتمداری، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت روحانی که همراه استاندار گلستان و خبرنگاران مشغول بازدید از پروژه های شرق گلستان بود در تاریخ ۵ شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ هنگام بازگشت به گرگان در جاده غربی مرکز گلستان دچار حادثه رانندگی شد.

به گفته خبرنگاران حاضر در این حادثه وزیر صدمه دید اما حال همراهان وی ازجمله مناف هاشمی استاندار سابق گلستان خوب توصیف شد.

اما در نهایت در این حادثه که خودرو حامل رئیس و معاونین سازمان تأمین اجتماعی کشور با یک دستگاه کامیون کشنده، برخورد کرد دکتر نوربخش و دکتر تاج‌الدینی مدیرعامل و معاون امور حقوقی و پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی جان باختند.

به دلیل دیر رسیدن آمبولانس و نیروهای امدادی دو نفر از مصدومان این سانحه با ماشین تشریفات اتاق بازرگانی و صنایع و معادن گرگان به بیمارستان حکیم جرجانی گرگان منتقل شدند.

این حادثه در مسیر بازگشت از بازدید وزیر و هیئت همراه از شهرک صنعتی سرخنکلاته اتفاق افتاد و دو برنامه بازدید از شرکت تولیدی خدماتی کشاورزی و دیدار وزیر با مجمع نمایندگان استان گلستان کنسل شد.

 

تصاویری از حادثه چهار سال پیش

 

تصویری از تصادف ماشین مسئولین

 

 

تصویری از تصادف خودرو مسئولین

 

 

کامیونی که با ماشین مسئولین برخورد کرد