فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: وقایعی که اخیرا رخ داد پیچیده ترین سناریوی اسرائیل و آمریکا علیه ایران بود هدف آمریکا این بود که با درگیری مسلحانه ایران را شبیه سوریه کند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان،  علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان در نشست با نخبگان دانش آموزی که در سالن بصیرت سپاه گلستان برگزار شد، گفت: آمریکا به دنبال ایجاد ناامنی در جهان است و به اعتقاد او هر صدایی که علیه آمریکا بلند شود به هر قیمتی باید از صحنه روزگار محو شود.

 

وی با بیان اینکه ایران ۴۳ سال در مقابل قلدری آمریکا ایستاد و همچنان مقتدرانه می ایستد، تصریح کرد: آمریکا نمی خواهد قبول کند که ایران نمی خواهد مستعمره کشوری باشد.

 

ملک شاهکویی خاطرنشان با گرامیداشت ایام الله ۱۳ آبان خاطرنشان کرد: هر ساله سیزده آبان روز استکبارستیزی را جشن می گیریم نباید یادمان برود وقتی هواپیمای جنگنده در اختیار ما قرار می‌دادند فقط خلبان می توانست با آن پرواز کند و اگر روزی نیاز به تعمیر نداشت حق تعمیر نداشتیم خوشبختانه امروز کشور ایران مستقل است و نیاز به کشورهای دیگر ندارد.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: جمعه سیزدهم آبان ماه مردم عزیز و ولایی استان گلستان همگام با دانش آموزان از میدان شهرداری به سمت مصلی گرگان راهپیمایی می کنند و انزجار خود را علیه اسرائیل و آمریکا فریاد می‌زنند.

 

وی افزود: وقایعی که اخیرا رخ داد پیچیده ترین سناریوی اسرائیل و آمریکا علیه ایران بود هدف آمریکا این بود که با درگیری مسلحانه ایران را شبیه سوریه کند.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان اظهارداشت: امروز جنگ، جنگ شناختی است و دشمن درصدد است با دروغ پراکنی و غبارآلود کردن، فضای کشور را به سمت اغتشاش بکشاند اما خداوند به ما رهبری مقتدر و آگاه را هدیه داده است که یکایک نقشه‌ های دشمن را نقش بر آب می کند.

 

در این مراسم مسئول بسیج دانش آموزی استان گلستان با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: در هفته بسیج دانش آموزی که هفته استکبارستیزی است برنامه‌های متعددی در سطح استان برگزار می‌شود.

 

مظفر ممشلی با بیان اینکه باید امیدآفرینی را در جامعه پررنگ کنیم، افزود: دشمن تلاش می‌کند حس ناامیدی را به مردم القا کند حواسمان باشد در مسیری که بزرگان ما قدم برداشتند گام برداریم تا همواره پیروز و موفق باشیم.