زخم‌های بی شمار فلسطین با حمایتی جهانی التیام می‌یابد به ویژه حمایت کشور‌های مسلمان از مقاومت فلسطینی؛ مقاومتی چشمگیر که سالهاست در سرزمین زیتون و در هر روز آن، تکرار می‌شود.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان ، سلام بر فلسطین، بر سرزمین درد و مظلومیت، سلام بر قدس شریف، بر بیت المقدس و مسجدالاقصی که میعادگاه پیامبران الهی است.

سلام بر مقاومت، ایستادگی و شجاعت.

سلام بر اشک مادران داغدیده و جوانان پرپر شده

سلام بر جوانان غیوری که در برابر سربازان تا دندان مسلح صهیونیستی، با پاره‌های سنگ، می‌ایستند تا نشان دهند فلسطین، همچون قامتِ سرو گونه جوانانش، ایستاده است و از حق طبیعی خود دفاع می‌کند.

اکنون بیش از هفت دهه است که فلسطین در چنگال ظالم‌ترین انسان‌ها گرفتار آمده و در سخت‌ترین شرایط حیاتی قرار دارد. زخم‌های بیشمار فلسطین با حمایتی جهانی التیام می‌یابد به ویژه حمایت کشور‌های مسلمان از مقاومت فلسطینی؛ مقاومتی چشمگیر که سالهاست در سرزمین زیتون و در هر روز آن، تکرار می‌شود. اکنون رژیم صهیونیستی منفورتر از قبل به سمت سقوط نهایی خود گام بر می‌دارد و این وعده‌ی خداوند است که مقاومت نتیجه‌ای جز پیروزی نخواهد داشت و مستضعفان بر مستکبران غلبه خواهند کرد: ” وَنُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ / ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم. ” (سوره قصص، آیه ۵)