قدرت الله عابدی گفت: در راستای اجرای طرح بازآفرینی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ۲۰۲۰ محله کشور، ۴۰ محله در گلستان مشمول اجرای این طرح می شوند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، قدرت الله عابدی بعدازظهر شنبه در نشست طرح تحول و توانمندی سازی اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کشور با رویکرد اجتماع محور و توانمندساز گفت: در قالب اجرای این طرح و براساس پارسل بندی انجام شده جمعیت و مساحت محلات مختلف کم برخوردار احصا شد و خدمات دستگاه‌های اجرایی زیر نظر چهار دستگاه حمایتی کشور به اهالی این محلات ارائه می‌شود.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان افزود: عدم تطابق نقشه‌های دستگاه‌های اجرایی در این محلات یکی از دغدغه‌های اجرای این طرح بوده که تلاش می‌شود به یک فرمت مشخص و واحد برسیم.

 

وی گفت: این طرح در ۴۰ محله استان، شامل ۳۴ محله شهری و ۶ محله روستایی اجرایی می‌شود که شهر گرگان با ۲۱ محله بیشترین سهم را به خود اختصاص داده است.

 

گفتنی است؛ طرح توانمندسازی و تحول محلات ۲۰۲۰ محله کم برخوردار کشور طرحی است که سال گذشته توسط چهار نهاد کشور، شامل کمیته امداد حضرت امام (ره)، ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، سازمان بهزیستی و جمعیت هلال احمر، بعد از بررسی‌های متعدد در یک جمع بندی به رهبر معظم انقلاب اعلام شد.