معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان گفت: امروز دانش آموزان بصیر و انقلابی با مراقبتی که از انقلاب دارند و فرمانبرداری از ولی امر مسلمین در کنار مردم و جلودار مردم در 13 آبان ایستادند.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان،  سید علی مهاجر معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۳ آبان نشان داد که مردم فهیم گلستان صف خود را از آشوبگران جدا کردند، اظهارداشت: در این استان کمترین معضل امنیتی را شاهد بودیم و این نشانه از بصیرت و آگاهی و ولایتمداری مردم گلستان دارد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان ادامه داد: امروز دانش آموزان بصیر و انقلابی با مراقبتی که از انقلاب دارند و فرمانبرداری از  ولی امر مسلمین در کنار مردم و جلودار مردم در ۱۳ آبان ایستادند.

 

مهاجر به حضور تعداد معدودی از دانش آموزان گلستانی در آشوب های اخیر اشاره کرد و بیان کرد: یک بخشی از کسانی که به خیابان آمدند فریب دشمنان را خوردند، ۳۷۰ هزار دانش آموزان و ۶۵ هزار دانشجو داریم و عده ای که به کف خیابان آمدند خیلی قلیل بودند و بخشی به خاطر هیجان و بخشی به خاطر اغفالی بود که از سوی شکبه معاند صورت گرفته به خیابان آمدند.

 

وی افزود: در بین آشوبگران یک سری افراد نیز معاند و اجیر شده بودند که به وسیله دستگاه امنیتی و اطلاعاتی دستگیر شدند و به همه معاندین و منافقان که به فکر ضربه زدن به اسلام و انقلاب هستند به آنها تذکر می دهیم که چشمان بیدار مردم و جامعه اطلاعاتی دست هر بیگانه و معاند و جاسوس را قطع خواهد کرد.

 

این مقام مسئول بیان کرد: دانش آموزان دهه ۸۰ با با سرود سلام فرمانده تجدید پیمان خود را با آرمان های انقلاب نشان دادند و امروز نیز دانش آموزان ما نیز با غول رسانه ای خواستند نشان دهند در صف انقلاب ایستادند و دانش آموزان ما نشان دادند که با بصیرت و همراه انقلاب هستند.

 

مهاجر افزود: در روز گذشته در جشنواره استعدادهای قرآنی برتر شاهد آن بودیم که دانش آموزان با استعداد ما حافظ و قاری قرآن هستند و این نمونه از قشر دانش آموزان بود و این را مدیون معلمان دلسوزی هستیم که برای این نسل کار می کنند.