فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: طرح حرم تا حرم با گرداندن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در پاسگاه‌های مرزی گلستان انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس گفت: طرح حرم تا حرم با گرداندن پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) در پاسگاه‌های مرزی گلستان انجام می‌شود.

سرهنگ محمدباقر نجفی نژاد اظهارداشت: طرح حرم تا حرم با هدف عبور پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) توسط آستان قدس رضوی از سه استان مرزی سیستان و بلوچستان، هرمزگان و خراسان رضوی آغاز شده است.


وی تصریح کرد: پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) از استان خراسان رضوی امروز سه شنبه شانزدهم شهریور ۱۴۰۰ به گلستان رسیده و تحویل پاسگاه مرزی مراوه تپه شده است.

فرمانده هنگ مرزی اترک گنبدکاووس خاطرنشان کرد: قرار است این پرچم در تک تک پاسگاههای مرزی گلستان و گنبدکاووس با هدف ایجاد فضای معنوی و نشاط آور گردانده شود.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و شرایط خاص مرزبانان که امکان سفر به مشهد مقدس برای برخی از آنها فراهم نبوده برای تقویت روحیه معنوی و دینی آنها این طرح اجرا می شود.

نجفی نژاد گفت: این پرچم ها بعد از گرداندن در پاسگاههای مرزی در مرز مهران با مراسم ویژه و حضور فرماندهان نیروی انتظامی ایران و عراق با پرچم بارگاه امام حسین (ع) در روز اربعین تبادل خواهد شد.