دكتر فاضل اين روزها با مديراني از زير مجموعه عريض و طويل دانشگاه علوم پزشكي خود مواجه است كه تيروتركش هاي تخلف تزريق خارج از نوبت واكسن كرونا را به جان مي خرند و ميز مديريتي از دست مي دهند. سراج‌الدین عارف‌نیا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان به اتهام تزریق واکسن کرونا خارج از نوبت برای همسرش، برکنار شد.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان، گويا قرار نيست تخلف و سوء استفاده از جايگاه مديريتي در گلستان آنهم در ارگانی كه مستقيما با جان مردم يعني امور مربوط به بهداشت و درمان سروكار دارد، پايان بايد.

هرچه جلوتر مي رويم ابعاد گسترده تري از تخطی و استفاده فساد گونه از موقعيت به نفع شخصي و اطرافيان و دور و بري هاي بي انصاف روشن مي شود.

عزل مسئول در گلستان پس از تزریق غیرمجاز واکسن کرونا

 

معاون درمان معزول دكتر عبدالرضا فاضل با بهره از جايگاه شغلي و بي توجه به اولويت هاي مربوط به تزريق واكسن كرونا درخصوص رده سني و شغلي و غيره ، دستور تزريق اين واكسن به همسر خود را صادر كرد.

بلافاصله پس از اعلام تزریق واکسن خارج از اولویت برای همسر «سراج‌الدین عارف‌نیا» معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان، وی از سمتش برکنار و سرپرست جدید این معاونت معرفی شد.

طی این حکم که از سوی عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صادر شد«محمد مهدی زرگران» متخصص داخلی بعنوان سرپرست معاونت درمان دانشگاه منصوب شد.

پيشتر هم بودند مسئولين محلي گلستاني و اين اواخر در قضيه تزريق واكسن كرونا به پاكبانان عزيز و محترم شهرستان علي آباد كتول چنانچه علاوه بر عزل كه چنين هم شد، برخورد قضايي با اشد مجازات نيز صورت مي گرفت كمتر شاهد چنين مواردي بوديم ، آنهم در زمانيكه مسئولان بهداشت و درمان استان بجاي رفع و رجوع امور بيماران ويروسي به دنبال تنش و جنجال و عزل و نصب هاي ناخواسته باشند و حاشيه ها بر متن غلبه داشته باشند.