گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیت کشور در مراسم "تا پای جان برای ایران" در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، اقشار مختلف مردم در این مراسم برای گرامیداشت یاد و خاطره بسیجی شهید سید روح‌الله عجمیان و طلبه شهید آرمان علی‌وردی از شهدای مدافع امنیت که در حوادث و اغتشاشات اخیر به شهادت رسیدند حضور داشتند.

 

علی محمد زنگانه استاندار گلستان در این مراسم گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمن همواره با راه اندازی جنگ منطقه‌ای و جنگ نظامی به دنبال این بود که اهداف انقلاب ما محقق نشود و پس از آن نیز در قالب جنگ نرم و شبیخون فرهنگی این توطئه‌ها ادامه یافت.

 

او افزود: در جنگ تحمیلی از کیان کشور دفاع کردیم، اما در جنگ نرم، چون ابعاد نامشخصی دارد، نمی‌توان به روشنی با دشمن مقابله کرد و به همین دلیل شاهد بروز برخی غفلت‌ها هستیم.

 

استاندار گلستان گفت: در شرایط فعلی که دشمن با بکارگیری همه ابزار و ظرفیت‌های خود به دنبال وارد کردن آسیب به نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اهمیت و ضرورت جهاد تبیین بیش از پیش نمایان می‌شود.

 

وی با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در طراحی و اجرای اغتشاشات اخیر گفت: به زودی خواهیم دید که خداوند از صهیونیست و آمریکا بخاطر فساد آفرینی در جهان انتقام سختی خواهد گرفت.

 

استاندار گلستان ادامه داد: کشتن زنان و کودکان و طغیان در سراسر جهان، گوشه‌ای از ظلم و جنایت این کشور‌های مستکبر است که می‌خواهند تفکرات منحوس خود را به سایر کشور‌ها تحمیل کنند.

 

زنگانه گفت: تکلیف ما در این شرایط کاملا مشخص است و در برابر جوانان باید تبیین و روشنگری کنیم تا بدانند کسانی که پرچمدار جریان دفاع از آزادی زنان هستند چه جنایتی در حق این ملت انجام دادند.