سعید عمرانی در گرگان گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان به نقل از دادگستری گلستان، معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: در دوران دفاع مقدس شهدا به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار مقام معظم رهبری باشیم.

سعید عمرانی روز پنج شنبه یکم مهرماه در شانزدهمین یادواره شهدا و همایش تجلیل از خانواده شهدای دستگاه قضایی استان گلستان در گرگان اظهار داشت: این یادواره‌ها یادآوری است برای این که حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد.

وی افزود: ادامه راه شهدا خدمت به مردم است و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولین با مردم پر شود.

عمرانی ادامه داد: وقتی سردار دل‌ها شهید سلیمانی به شهادت رسیدند، بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می‌ریختند؛ این امر نشان می‌دهد که ایشان چقدر به مردم نزدیک و حقیقتاً جا در دل‌های مردم داشتند.

وی با تاکید بر این که باید خدمتگذار واقعی مردم باشیم، گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آنان خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور، ولایت مداری را مهم‌ترین آرمان شهدا برشمرد و گفت: اگر می‌خواهیم شرمنده شهدا نباشیم، باید ولایت مدار و خادم مردم باشیم.

عمرانی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان، گفت: امروز در شرق و غرب کشور تحرکاتی در حال انجام است و نشان می‌دهد آمریکا پیش از ترک منطقه اقداماتی را انجام داده تا سبب بروز فتنه و مشکلاتی در منطقه شود و باید بسیار هوشیار باشیم.

 

وی گفت: یادواره شهدا فرصتی است برای اینکه حواسمان باشد نگذاریم پرچم شهدا بر زمین بیفتد.

معاون قضایی دادستان کل کشور افزود: خدمت به مردم ادامه راه شهدا بوده و اگر بخواهیم دل شهدا را شاد کنیم باید فاصله و خلاء مسئولان با مردم پر شود.

عمرانی ادامه داد: وقتی سردار دل‌ها شهید سلیمانی به شهادت رسیدند بخش زیادی از مردم برای تشییع آمدند و از همه اقشار در صحنه حضور داشتند و اشک می‌ریختند این امر نشان می‌دهد که ایشان چقدر به مردم نزدیک و حقیقتاً جا در دل‌های مردم داشتند.

وی با تاکید بر اینکه باید خدمتگزار واقعی مردم باشیم، گفت: مراجعان به ما همان حوائج الناس و فرستادگان خدا هستند و ما باید با جان و دل به آن‌ها خدمت کنیم.

معاون قضایی دادستان کل کشور بیان کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ولایتمدادر بوده و به امام لبیک گفتند و امروز هم اگر می‌خواهیم شهدا از ما راضی باشند باید در کنار رهبر معظم انقلاب باشیم.

عمرانی با اشاره به خروج آمریکا از افغانستان گفت: امروز در شرق و غرب کشور تحرکاتی در حال وقوع است و نشان می‌دهد آمریکا پیش از ترک منطقه اقداماتی را انجام داده تا سبب بروز فتنه و مشکلاتی در منطقه شود و باید بسیار هوشیار باشیم.

ادای احترام معاون دادستان کل کشور به شهدای گمنام مدفون در تپه نورالشهدا گرگان