کشته شدن مهدی کابلی نوجوان گرگانی به علت حضور در اغتشاشات و نا آرامی‌های اخیر تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، شبکه سعودی اینترنشنال و بی بی سی فارسی در روز‌های گذشته با انتشار خبری کذب در ادامه اجرای طرح کشته سازی مدعی کشته شدن این نوجوان در آشوب‌های خیابانی گرگان شده بودند و نام مهدی کابلی کفشگیری را هم وارد موج جدید کشته سازی خود کردند.

این در حالیست که مهدی کابلی به همراه دوستش بر اثر برخورد با گارد ریل زیر گذر دخانیات به گلشهر گرگان ناشی از سرعت زیاد جان خود را از دست داد و دوستش نیز زخمی و روی تخت بیمارستان است.

آقای نوروز کابلی پدر مهدی کابلی می‌گوید: فرزندش ۹ روز پیش بر اثر تصادف با موتور و برخورد با گارد ریل در زیر گذر جان خود را از دست داده است و کشته شدن او در اغتشاشات شبانه در گرگان دروغ محض است.

او گفت: حوالی ساعت ده و نیم شب ۲۶ آبان این حادثه اتفاق افتاد و فرزندش به بیمارستان ۵ آذر گرگان منتقل شد و پس از چند روز به سر بردن در کما روز سه شنبه ۱ آذر جان باخت و دیروز در امامزاده روشن آباد گرگان به خاک سپرده شد.

همچنین به گفته افسرکارشناس پلیس راهور گلستان در آن نقطه که تصادف روی داد تجمع نبوده و به دلیل توانایی نداشتن راننده موتور سیکلت در کنترل وسیله نقلیه بوده است.

مهری مهدوی پزشک معالج مهدی نیز با رد شایعه کشته شدن مهدی در اغتشاشات می‌گوید: بررسی‌های علمی و مستند ما نشان می‌دهد سمت راست بدن این نوجوان به جسمی سختی مانند گارد ریل برخورد کرده است.