استاندار گلستان گفت: لایروبی کانال آشوراده در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و البته به نظر می‌رسد باید عمق یک و نیم متری این لایروبی افزایش پیدا کند.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه در جلسه پروژه‌های قرارگاه خاتم الانبیا در استان، اظهار داشت: حضور قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا در استان گلستان زمینه تسریع در توسعه و پیشرفت استان را فراهم می‌آورد و حمایت‌های لازم از این قرارگاه صورت می‌گیرد.

وی افزود: لایروبی کانال آشوراده در پروژه علاج بخشی خلیج گرگان ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و البته به نظر می‌رسد باید عمق یک و نیم متری این لایروبی افزایش پیدا کند.

استاندار گلستان عنوان کرد: پروژه سد نرماب یک پروژه پراهمیت برای استان است و خوشبختانه تاکنون ۹۹ درصد بدنه سد و تاسیسات آن اجرا شده است و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه اجرای باقی قسمت های سد را فراهم آوریم.

زنگانه گفت: طرح آبرسانی امام حسن مجتبی (ع) که با تلاش بسیج سازندگی و قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجرا است و تلاش دارد آبرسانی به ۴۳۲ روستا را محور اقدامات خود قرار دهد، طرحی ارزشمند است که رضایت‌مندی مردم مناطق محروم را به همراه دارد.

وی افزود: زهکشی اراضی کشاورزی برای استان از اهمیت بالایی برخوردار است که در سفر ریاست محترم جمهور به استان گلستان هزار میلیارد تومان مصوبه برای آن اخذ شد و تلاش داریم با پرداخت مطالبات قرارگاه زمینه تسریع در اجرای این پروژه را فراهم آوریم.