جمعی از اهالی شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان از باب قطع‌های مستمر و مکرر برق در مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع مسالمت آمیز برپا و خواستار پیگیری و رفع مشکلات قطعی برق شدند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، جمعی از اهالی شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان در اعتراض به قطع‌های مستمر و مکرر برق ، شب گذشته در یکی از میادین اصلی این شهر و مقابل فرمانداری این شهرستان تجمع مسالمت آمیز برپا و خواستار پیگیری و رفع مشکلات قطعی برق شدند.

در روز‌های اخیر قطعی چند باره در روستا‌ها و شهرستان کردکوی امان مردم را بریده و مشکلات قطعی برق نگرانی‌های مردم از باب بیماران کرونایی و ویژه جمعیت مسن و سالمند در منازل را ایجاد کرد که برای پیگیری، تجمع مسالمت آمیز در سطح شهرستان داشتند.

قطعی مکرر برق در شهرستان کردکوی کم سابقه بوده است.

لزوم بررسی و پیگیری موضوع قطعی برق توسط دادستان، فرماندار کردکوی و مسئولان ذیربط از خواسته های مردم این شهرستان است.

مردم در این اعتراض اعلام کردند که برق آن‌ها در سه یا چهار نوبت در شبانه روز، هر کدام به اندازه دستکم ۲ ساعت قطع شده است.
معترضان اعلام داشتند که قطعی مکرر برق مشکلات زیادی از جمله قطعی آب آپارتمانها، خراب شدن گوشت و مرغ و دیگر وسایل داخل یخچال و سوختن وسایل خانگی را به همراه داشته است.

 

مردم کردکوی که در این روز دما بالای ۴۰ درجه را تجربه کردند، گرمازدگی و شرایط سخت نگهداری از بیماران و کودکان در خانه در هوای بسیار گرم و را از دیگر دلایل دشواری‌های خود در زمان قطعی برق اعلام کردند.
در ادامه فرماندار کردکوی با حضور در جمع مردم، در جریان مشکلات آنان قرار گرفت و قول پیگیری مشکلات آن‌ها را داد.
تجمع مردم به مدت دو ساعت موجب اختلال در تردد جاده اصلی گرگان – ساری شد.
روز گذشته همچنین مردم بندرگز، بندر ترکمن، آققلا نیز به نشانه اعتراض در مقابل ادارات شرکت توزیع برق این شهر‌ها تجمع کردند.