سید باقر مولایی فر تاکید کرد: دست‌های گرمی که برای خدمت به مردم بسوی ما دراز می‌شود بگرمی می‌فشاریم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، فرماندار جدید کردکوی بعدازظهر روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ در آئین معارفه خود به عنوان فرماندار جدید کردکوی گفت: به هیچ حزب و گروهی وابسته نیستم و تنها به خدمت به مردم و نظام اسلامی فکر می‌کنم.

سید باقر مولایی فر تاکید کرد: دست‌های گرمی که برای خدمت به مردم بسوی ما دراز می‌شود بگرمی می‌فشاریم.

فرماندار جدید کردکوی با اشاره به اینکه به هیچ حزب و گروهی وابسته نیست و تنها به خدمت به مردم و نظام اسلامی فکر می‌کند، گفت: دست‌های گرمی که برای خدمت به مردم بسوی ما دراز می‌شود بگرمی می‌فشاریم.

وی ادامه داد: نگاه کارشناسانه به مسائل و مشکلات شهرستان و استفاده از تجربیات کارشناسان، مدیران سطح شهرستان را یک راهبرد مدیریتی می‌دانم و از آن‌ها در مدیریت بهتر شهرستان بهره‌مند خواهم شد.

 

 

 

گزارش تصویری آئین تکریم و معارفه فرماندار کردکوی

آئین تکرین و معارفه فرماندار جدید شهرستان کردکوی بعدازظهر روز شنبه ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان، امام جمعه و روسای ادارات شهرستان در کانون فرهنگ تربیتی کوثر شهرستان کردکوی برگزار شد.

محمدباقر مولائی فر پنج شنبه گذشته بعنوان فرماندار جدید کردکوی در دولت سیزدهم معرفی شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

بیوگرافی محمدباقر مولائی فر

محمدباقر مولائی فر دارای مدرک دکتری علوم سیاسی است.

وی دارای ۲۳ سال سابقه در زیر مجموعه وزارت کشور است.

معاون مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری، رئیس اداره اجتماعی فرهنگی استانداری، معاون مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری، رئیس حراست اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان و… ازجمله سوابق وی در طی این سالهاست.

محمدباقر مولائی فر اهل محله مزنگ شهر نوکنده در استان گلستان است.