رئیس پلیس راهور استان گلستان از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در پی تشدید شیوع کرونا در شهر‌های قرمز استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري گلستان جوان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، رئیس پلیس راهور استان گلستان از تعطیلی مراکز تعویض پلاک در پی تشدید شیوع کرونا در شهر‌های قرمز استان خبر داد.
سرهنگ عباس مهاجر بسطامی اظهار داشت: به دلیل گسترش ویروس کرونا و دفاع از سلامتی شهروندان، تا اطلاع ثانوی مراکز تعویض پلاک در شهرستان گرگان و کلیه شهرستان‌های با وضعیت قرمز کرونایی تعطیل شد.
وی افزود: ارائه خدمات در سایر شهرستان‌ها با وضعیت زرد و نارنجی همچون گذشته ادامه دارد و انتظار میرود مراجعان توجه جدی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند.
ساعت ۲۴ هر روز ظرفیت جدید برای نوبتدهی اینترنتی شمارهگذاری و تعویض پلاک اضافه میشودفعالیت تمام مراکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خودرویی لرستان از سر گرفته شدجزئیات نحوه مراجعه کاشانی‌ها به مراکز تعویض پلاک اعلام شدرئیس پلیس راهور استان گلستان تصریح کرد: درخصوص وضعیت وکالتنامه‌هایی که در تاریخ تعطیلی منقضی میشوند بر اساس تدابیر ابلاغی ناجا متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.
گفتنی است در حال حاضر ۸ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۲ شهرستان در استان گلستان وضعیت زرد کرونایی دارند و پیک پنجم شیوع کرونا نیز با نزدیک شدن آمار بستری شدگان به ۶۰۰ نفر در حال اوج گیری است.