رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از کشته و زخمی شدن ۲۶ سرنشین یک دستگاه مینی‌بوس که بامداد روز یکشنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در جاده مینودشت به گنبدکاووس واژگون شده است، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از کشته و زخمی شدن ۲۶ سرنشین یک دستگاه مینی‌بوس که بامداد روز یکشنبه پنجم دی ماه ۱۴۰۰ در جاده مینودشت به گنبدکاووس واژگون شده است، خبر داد.

محمدجواد مقسم گفت: حوالی ساعت ۲ بامداد روز یکشنبه یک دستگاه مینی‌بوس نزدیک روستای اسلام آباد در جاده مینودشت به گنبدکاووس دچار حادثه و واژگون شد.

وی با اشاره به کشته و زخمی شدن ۲۶ سرنشین این مینی‌بوس گفت: متأسفانه سه نفر از سرنشینان مینی‌بوس به علت شدت جراحات در همان محل حادثه جان خود را از دست دادند و ۲۳ نفر نیز مصدوم شدند.

مقسم افزود: سرنشینان این مینی بوس به جز راننده، زن و کودک بودند که از سفر زیارتی از مشهد مقدس به شهر انباراولوم بازمی‌گشتند که در مسیر برگشت خودروی آنان دچار سانحه شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی گلستان از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های مینودشت و گنبدکاووس خبر داد و گفت: اقدامات درمانی مصدومان در حال انجام بوده و متأسفانه حال یکی دیگر از مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس، وخیم است.

عدم توجه به جلو سبب واژگونی مینی بوس 
سرهنگ علی عبدی صبح یکشنبه به خبرنگاران گفت: یک دستگاه مینی بوس که بامداد یکشنبه در جاده مینودشت به گنبدکاووس در حال حرکت بود، بر اثر برخورد با گاردریل واژگون شد.

رئیس پلیس راه گلستان افزود: حال مصدومان رضایت بخش بوده و اکثرا از بیمارستان مرخص شده اند.
وی بیان کرد: این حادثه دلخراش حوالی ساعت دو بامداد رخ داد و علت آن هم عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده بوده است.

عبدی با تاکید بر لزوم رعایت قوانین رانندگی و توجه به توصیه‌های دلسوزانه پلیس، افزود: این مینی بوس درحال برگشت به شهر انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا استان گلستان بود که دچار حادثه و واژگونی شد.