به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، غلامحسین محسنی اژ‌های رئیس قوه قضاییه صبح روز پنج  شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در نخسیتن برنامه عمومی سفر در جمع فعالان اقتصادی، تجار و صاحبان واحد‌های تولیدی استان گلستان حاضر و از دغدغه‌های آن‌ها مطلع شد. رئیس قوه قضاییه در گرگان گفت: تمام فشار دشمن بر جنگ اقتصادی […]

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، غلامحسین محسنی اژ‌های رئیس قوه قضاییه صبح روز پنج  شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در نخسیتن برنامه عمومی سفر در جمع فعالان اقتصادی، تجار و صاحبان واحد‌های تولیدی استان گلستان حاضر و از دغدغه‌های آن‌ها مطلع شد.
رئیس قوه قضاییه در گرگان گفت: تمام فشار دشمن بر جنگ اقتصادی است و تصور می‌کند با این فشار به تعبیر خودش فوق‌العاده می‌تواند صبر مردم را لبریز کند.
غلامحسین محسنی اژ‌های در جلسه نشست با فعالان اقتصادی استان گلستان گفت: شعار‌ها تا زمانی که تبدیل به عمل نشود، فاید‌های ندارد.
وی ادامه داد: تمام فشار دشمن بر جنگ اقتصادی است و تصور می‌کند با این فشار به تعبیر خودش فوقالعاده می‌تواند صبر مردم را لبریز کند.
رئیس قوه قضاییه گفت: یکی از مسائل اولویت دار امروز ما مسئله تولید، اشتغال و اقتصاد است، چندین سال است که مقام معظم رهبری بر این موضوع تاکید داشته و دارد و متاسفانه خیلی از ما در این عرصه کوتاهی کردیم و اگر از چند سال گذشته در عرصه تولید تمهیدات لازم را داشتیم و از تولید و رفع موانع تولید حمایت می‌کردیم امروز خیلی شرایط بهتری داشتیم و دشمن امروز اینگونه امید به شکست ما نبسته بود.
رئیس قوه قضائیه گفت: باید شعار‌ها در حوزه تولید به عمل تبدیل شود، همه ما اگر به شرف و عزت کشور می‌اندیشیم باید بدانیم امروز اولویت اول ما در کشور مسئله تولید است.
حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژ‌های در ادامه این دیدار ضمن قدردانی از تلاش و مجاهدت تولیدکنندگان اظهار داشت: دشمن امروز بعد از شکست در فشار نظامی، فشار اقتصادی را در دستور کار قرار داده تا مردم ایران را خسته کند.
محسنی اژ‌ه‌ای درباره مسائل و مشکلاتی که فعالان اقتصادی استان مطرح کردند هم گفت: برخی تصمیمات کلی را باید در تهران گرفت، اما با توجه به ویژگی‌های خاص هر استان، باید برخی تصمیمات در داخل استان‌ها گرفته شود.
وی بیان داشت: بنده پیشنهاد می‌کنم کارگروه مشترک و محدود، اما جامع به نمایندگی از نمایندگان مجلس، نمایند‌ه‌ای از طرف، ولی فقیه و نمایند‌ه‌ای از طرف دولت، نمایندگانی از طرف رئیس دادگستری و دستگاه‌های نظامی و اطلاعاتی و مردم، فعالان صنعتی و کشاورزی از هفته آینده تشکیل شود و مشکلات را بررسی کند تا مسائلی مانند پتروشیمی را در استان احصا کند.
رئیس قوه قضائیه گفت: در این کارگروه مسائل و موضوعات مختلف بررسی و نظر آن به دستگاه‌های مربوطه ارجاع شود و بنده هم قول می‌دهم این کارگروه مشترک را در قوه قضائیه پیگیری کنم.