هفدهمین یادواره بزرگداشت شهدای دستگاه قضایی و ایثارگران استان امروز با حضور رییس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کشور در گرگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، رییس کل دادگستری گلستان ۳ آذر در این همایش گفت: در دادگستری گلستان افتخار میزبانی ۶۰۰ نفر از خانواده شهدا و ایثارگران را داریم که نشان از روحیه بسیجی و ارزشی در بدنه دستگاه قضایی استان است.

حیدر آسیابی افزود: برگزاری این یادواره‌ها فرصتی برای ارج نهادن با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و انتقال ارزش‌های ایثار و شهادت به نسل جدید است.

رئیس کل دادگستری گلستان در ادامه سخنان خود از انتقال اسناد رسمی پتروشیمی گلستان به سرمایه گذار جدید خبر داد.

آسیابی گفت: با دستور ویژه رئیس قوه قضاییه در سفر آذرماه پارسال به استان و همکاری آقای سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس، بعد از ۱۶ سال این پروژه تعیین تکلیف شده و امروز در مرحله انتقال اسناد رسمی است.

آسیابی افزود: انتقال اموال مالی میلیاردی این پتروشیمی هم با پیگیری دادستانی در حال انجام است و به زودی شاهد استقرار سرمایه گذار جدید در استان و آغاز کار اجرایی این پروژه خواهیم بود.

آسیابی از آغاز رسیدگی پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس در دادگاه ویژه هم خبر داد و گفت: با تشکیل دادگاه ویژه، پرونده شاکیان به صورت همزمان علاوه بر جنبه کیفری از جنبه حقوقی هم رسیدگی می‌شد که این کار، سرعت رسیدگی به این پرونده را بیشتر می‌کند.

او افزود:امروز همه واحد‌های تولیدی استان زیر چتر حمایتی دادگستری قرار دارد و در بازدید‌های میدانی بی واسطه مشکلاو تولیدکنندگان را بررسی و برای رفع آن چاره اندیشی می‌کنیم.