فرمانده سپاه نینوا گفت: ۲ هزار و ۸۸۹ برنامه ویژه هفته بسیج در استان گلستان برگزار می‌شود.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان ، سردار علی ملک شاهکوهی امروز ۲۵ آبان در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: امسال جمله «بسیج خدمت گذار ملت ایران است» به عنوان شعار محوری هفته بسیج در نظر گرفته شده است، چراکه  بسیج محاسبه گر و فرصت طلب نیست، محاسبه گری بر خلاف روحیه بسیجی است، بسیج غیر محاسبه گر است و نگاه نمی کند منافع خودش کجاست بلکه به منافع مردم و انقلاب نگاه می کنند.

سردار ملک شاهکوهی گفت: رزمایش جهادی فاطمی ۲ و طلایه داران اقتصاد مقاومتی، رزمایش خدمت مومنانه با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی، کلنگ زنی درمانگاه شهرستان آق قلا، افتتاح مرکز کارآفرینی طرح فدک، آزاد سازی ۳۰ زندانی معسر و غیر عمد مالی و برپایی بیمارستان صحرایی بسیج از برنامه‌های شاخص بزرگداشت هفته بسیج در استان گلستان است.

او همچنین با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور گفت: دشمن تلاش‌های زیادی کرد تا در کشور کشته سازی کند، اما استان گلستان در اتفاقات اخیر رو سفید است.

ملک شاهکوهی گفت: با فراخوانی که رسانه‌های معاند اعلام کردند قصد دارند امنیت مردم را بگیرند و نمی‌خواهند آب خوش از گلوی مردم پایین برود.

وی افزود: مردم هوشیار و مواظب باشند، چون اگر امنیت نباشد همه چیز بهم میریزد.

فرمانده سپاه نینوا گفت:اگر دشمن با رسانه، فضای مجازی و با فیلم‌های جعلی وارد میدان شده است ما هم باید حقایق را منتشر کنیم.

وی گفت: اکنون وقت جهاد است و مطمئن باشید فتح و ظفر نزدیک است همانطور که بعد از ۸ سال دفاع مقدس، کشورمان به پیروزی رسید.