در واکنش به وایرال شدن ویدیو همخوانی قطعه «گنگستر شهر آمل» دانش آموزان کلاس خانم صفرزاده معلم قائمشهری ساعاتی بعد از انتشار در اینستاگرامش ..

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، مسلم رستمانی کارشناس مسایل اجتماعی و سیاسی از منطقه غرب استان گلستان در واکنش به اقدام خانم صفرزاده معلم ریاضی پایه پنجم و ششم دوره ابتدایی به انتشار همخوانی قطعه «گنگستر شهر آمل» دانش آموزان کلاس خود در یک مدرسه غیرانتفاعی در قائمشهر استان مازندران، در اینستاگرامش و وایرال شدن این ویدیو ساعاتی بعد از انتشار آن، به تحلیل این اقدام و بازتاب آن پرداخته است که به شرح ذیل است..

 

 

وایرال شدن ویدیو معلم قائمشهری

 

 

در یکی از مدارس  قائمشهر سند ۲۰۳۰ ( طرح سفارشی یونسکو  برای دستیابی به  آینده ای بهتر و پایدارتر براساس آموزه ای غرب تا سال ۲۰۳۰)  توسط یکی از آموزگاران عملاً اجرا و سازمان فرهنگی یونسکو وابسته به سازمان ملل که تحت سیطره نظریه سازان فرهنگی آمریکا قرار دارد را سورپرایز کرد.

 

سند ۲۰۳۰ با محوریت سازمان یونسکو با اهداف تغییر در نگرش و رفتار فرهنگی و تربیتی براساس آموزه های تمدنی غرب بنیان نهاده شد که معطوف بر کاربرد ادبیات گفتاری، رفتارهای هنجارشکنانه، آموزش تمرّد و پرخاشگری، پرسمان های جنسیتی که منجر به بلوغ زودرس می شود، و آموزش و عادی سازی دهها رفتاری که در عینیت جوامع اسلامی و حتی غیراسلامی شرق مذموم و در مغرب زمین عادی و مطلوب است و…

 

تمامی تلاش بنیانگذاران این طرح معطوف به تبلیغ و  ارزش گذاری و انتقال رفتارهای اجتماعی _ فرهنگی غرب به سایر ملل بخصوص حوزه تمدنی مشرق زمین تخصیصاً کشورهای استقلال طلب می باشد.

 

در فوق به عرض رساندم که سازمان ملل متحد که در عمل و علن در چنگ و چنبره پول و قدرت آمریکا قرار دارد از تمامی اهرم های موثر از فشارهای تحریمی گرفته تا مناسبات اقتصادی و پولی از طریق صندوق بین المللی پول و بانک جهانی و دیگر موسسات قدرتمند استفاده ابزاری می کند.

 

کودکستان ها و مدارس کشورهای هدف بعنوان پایگاه و پایلوت اصلی اجرای این طرح استعماری محسوب می شوند. دخالت سازمان یونسکو در ایجاد تغییر و دست کاری در متون کتب درسی با حذف و اضافه هایی که منطبق با اهداف آنها باشد برای نمونه فشار به جمهوری اسلامی ایران جهت حذف درس آموزش دفاعی یا حذف واژگانی مانند “شهید”، “انقلاب” ، ” دفاع مقدس” و …. ازجمله آن است. این خواسته های تحکّمی با دیکته به شبکه نفوذ در دولتهای مستقر بمنصه ظهور و اجرا گذاشته می شود.

 

در ایران اما تلاش های مجریان جهانی و تاکید و اصرار لجوجانه دولتِ داوطلب حسن روحانی ( که گفته بود حتی اگر یک روز از عمر دولت مانده باشد من سند ۲۰۳۰ را اجرا خواهم کرد!) با ابرام و پافشاری مقام معظم رهبری و دلسوزان، از دستور کار خارج و عملا ناکام ماند.

 

در مقابل، جمهوری اسلامی که شالوده اش بر مبنای ارزشهای دینی و تقویت و تحکیم خانواده بنا نهاده شد طرح تحول بنیادین آموزش و پرورش با محوریت خانواده و دانش آموز را که از اسناد بالادستی نظام محسوب می شود را ایفاد کرد که دولت گذشته عملا آنرا بایکوت و مسکوت کرده بود!

 

گفته ها و شنیده ها حکایت از آن می کرد که آقای علی طیب نیا وزیر بازرگانی دولت روحانی به طور مخفیانه و محرمانه سند ۲۰۳۰ را امضاء کرده بود اما در صحت یا سقم آن تردید است. با وجودیکه سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشیِ دولت روحانی به تعداد دفعات با حرکاتی از قبیل حذف نام امام زمان عج ا… ، داستان شهید حسین فهمیده ، بی اهمیت کردن داستان دهقان فداکار و برجسته کردن داستان خیالی پطروس فداکار و…. نتوانست طرفی ببندد.

 

اما با کمال تعجب و تاسف در زمان حاکمیت دولت انقلابی، در قائمشهر یک آموزگار ابتدایی با انتشار کلیپ همخوانی دانش آموزان با کاربرد واژگان زشتی چون ( اراذل میشم _ گانگستر میشم _ عرق سگی میخورم !!!_ آنقدر الکل میخورم _ مست الکل میشم و..‌‌.) بخشی از اهداف سندِ ذلت بار ۲۰۳۰ را اجرا و جریان ضد انقلابِ غربگرا و پادوها و عمله داخلیشان را ذوق زده و به وجد آورد.

 

گرچه وزارت آموزش با این عمل شنیع و خاطیان برخورد کرد و چنانچه قبلا هم عرض کردم که این نوع برخورد جنبه تسکین و مسکّن مقطعی و بلااثر دارد، اگر مدرسه منظور نظر غیر انتفاعی و آموزگار خاطی در استخدام رسمی آموزش و پرورش نیست برخورد و اخراج جنبه قانونی و رسمی دارد اما اگر مدرسه غیر انتفاعی و معلم مربوطه رسمی باشد لغو امتیاز لازم و با معلم برخورد انضباطی و توبیخی (اما نه اخراج)  کفایت می کند.

 

به هر حال چاره اصلی در جذب و تربیت و ممیّزیِ مربیان و کلاس داران است. از کنار این قضیه نباید بسادگی گذشت. این رخداد می تواند  آغازی بر پایان تربیت صحیح و هنجار نسل آینده کشور باشد. مدافعین حرکت این آموزگار چه آنهایی که با ذوق و شوق دانسته و ندانسته بر آن مهر صحت زدند و چه باشگاه نساجی مازندران که بعید است به قصد حرکت انسان دوستانه در راستای جذب و حل مشکل اقتصادیِ خاطی اقدام کرد و هر آن کسانی که با موج آفرینی کاذب نقشی ایفا کرده اند، با بازی در زمین دشمن، تبر بر پای خود می زنند.

 

لینک کوتاهhttps://golestanejavan.ir/?p=6602

 

ویدیویی که بعد از انتشار در توئیتر وایرال شد، ببینید: