حق شناس گفت: باید با استفاده از همکاری دستگاه‌های اجرایی و یا ساخت مدارس، ایجاد پاسگاه و... زمینه بهبود کیفیت زندگی در بافت‌های فرسوده را فراهم آوریم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان، استاندار گلستان گفت: باید با استفاده از همکاری دستگاه‌های اجرایی و یا ساخت مدارس، ایجاد پاسگاه و… زمینه بهبود کیفیت زندگی در بافت‌های فرسوده را فراهم آوریم.
هادی حق شناس عصر روز شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۰ در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان، خاطرنشان کرد: دفاتر تسهیل گری در محلات حاشیه نشین و آسیب دیده اطلاعات جامع و ارزشمندی از محله‌ها دارند که می‌تواند مورد بهره برداری دستگاه‌ها در راستای ارتقاء کیفیت زندگی مردم قرار گیرد.
وی افزود: بخشی از بافت شهر‌های جلین، قرق و سرخنکلاته پس از طی مراحل قانونی و کمیسیون ماده ۵ جز بافت‌های فرسوده قرار خواهند گرفت و از تسهیلات بانکی و اعتبارات بازآفرینی شهری برخوردار خواهند شد.
استاندار گلستان تصریح کرد: محله‌هایی در گرگان نیز پس از مصوبه کمیسیون ماده ۵ به عنوان محلات هدف بازآفرینی قرار گرفته اند که این اقدام می‌تواند زمینه احیای این محله‌ها را فراهم آورد.
حق شناس افزود: برای ساماندهی آب‌های سطحی در شهر‌های آزادشهر، ترکمن و خان ببین اعتبارات بازآفرینی شهری مصوب و تخصیص یافت.
به گزارش ایسنا به نقل از استانداری گلستان، در این جلسه سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گزارشی از آخرین اقدامات ستاد بازآفرینی شهری استان ارایه کرد.