معاون پارلمانی رئیس جمهور می‌گوید: اغتشاشگران برای تخریب و تشدید نا آرامی‌ها و حتی به شهادت رساندن آموزش دیده هستند و دیگر مماشات با آن‌ها جایز نیست.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در یادواره ۵۵ شهید محله امام حسن عسکری (ع) شهر علی آبادکتول با بیان اینکه فتنه گران آموزش دیده حتی وحشیانه‌تر از داعش هستند اظهار کرد: سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و اسرائیل از طریق رسانه هایشان به دنبال ناامن کردن کشورمان هستند، اما این خیالی خام است و این توطئه نیز همچون گذشته سبب رسوایی شان می‌شود.

 

حسینی با قدردانی از اقدامات نیروی انتظامی، مردم و نیرو‌های امنیتی گفت: اگر دفاع و مقابله رزمندگان و شهدای مدافع حرم و رشادت‌های سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نبود دشمن سال‌ها در پی تجزیه و ویران کردن کشور بود.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: ملتی که شهدا را تکریم می‌کند و آماده شهادت است هیچگاه شکست نخواهد خورد.
محمد حسینی افزود: آمریکا ۶۹ سال است پرونده سیاهی دارد و برپایی فتنه و ایجاد نفاق بین مسلمانان از آخرین جنایت‌ها و فتنه‌های اوست.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: ما در جنگ رسانه ای بسیار قوی هستیم و این بصیرت و آگاهی مردم دشمن را ناکام کرده و ما ازاین مرحله نیز عبور خواهیم کرد.

 

وی همچنین در بخش دیگری از سخنانش خبر داد: ۴۲ پروژه بزرگ صنعتی معدنی درکشور با ۱۵ هزار میلیارد دلار در حال اجراست و بیش از ۲ هزار واحد تولیدی تعطیل و یا نیمه تعطیل وجود داشت که با همت همه در حال بازگشت به تولید هستند.

 

حسینی ادامه داد: اقدامات خوبی در دولت در حال اجراست و به زودی ثمره آن را در مناطق مختلف کشور به ویژه مناطق محروم خواهیم دید.

 

وی گفت: هر مدیری در دستگاه‌های دولتی دچار مفاسدی بشود با جدیت با آن برخورد می‌شود و مردم هم از این امر بسیار خشنود هستند.