تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس در دیدار معوقه والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران عصر امروز در خانه برابر شهرداری ارومیه به پیروزی رسید.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، در دیدار معوقه هفته نخست لیگ برتر مردان تیم‌های شهرداری گنبدکاووس و شهرداری ارومیه عصر روز یکشنبه ۱۵ آبانماه در سالن المپیک گنبدکاووس به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده ارومیه ۳ بر ۲ مغلوب میزبان خود شد.

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در تیم شهرداری ارومیه در گیم‌های اول و سوم با امتیاز مشابه ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسیدند، اما در گیم‌های دوم، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیاز‌های ۲۵ بر ۱۳، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۵ بر ۸ نتیجه را به میزبان خود واگذار کردند و تنها یک امتیاز از این مسابقه به دست آوردند.

تیم شهرداری گنبدکاووس با این پیروزی، ۹ امتیازی شد و با ۳ برد در رتبه دهم باقی ماند و شهرداری ارومیه نیز با این شکست، ششمین ناکامی فصل خود را تجربه و در انتهای جدول باقی ماند.

مهدی آشوری، خلیل یگانه‌مجد، وحید پورکاشیان و حامد آقابراری به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول و داور دوم، نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند که ۱۳۶ دقیقه طول کشید.
از تیم پاس گرگان دیگر نماینده استان گلستان در این مسابقات هم عصر امروز در سالن زاگرس شهر مریوان در دومین دیدار معوقه لیگ برتر مردان با نتیج ۳ بر ۲ مغلوب تیم راه‌یاب ملل شد.