نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان گلستان صنعت ضعیف است، گفت: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در استان گلستان صنعت ضعیف است، گفت: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است.
رمضانعلی سنگدوینی صبح روز پنج شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۰ در جلسه غلامحسین محسنی اژ‌ه‌ای رئیس قوه قضائیه با فعالان اقتصادی استان گلستان اظهار داشت: ضعیف بودن صنعت در گلستان کاملا مشهود است. به عنوان مثال صنعت برق امثال بسیار صدمه دیدند. در جلسه‌ای که با وزیر نیرو قبل از گرفتن رای اعتماد از مجلس داشتیم ایشان قول دادند سال آینده به هیچ عنوان مشکل قطعی برق نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه بازخورد سفر‌های استانی بازخورد بسیار خوبی است و گره گشایی در این سفر‌ها صورت می‌گیرد، تصریح کرد: صنایع تبدیلی در گلستان کم است تعداد کمی از صنایع تبدیلی که در گلستان فعال هستند، متاسفانه با مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. بانک‌های استان گلستان فقط به دنبال این هستند که مشکلات این عزیزان را زیاد کنند.  

نماینده مردم گرگان و آققلا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گلستان بهترین و با کیفیت‌ترین گندم کشور را دارد، خاطرنشان کرد: تعداد ۳۵ کارخانه تولید آرد در گلستان فعال است. آرد استان گلستان به استان‌های دیگر صادر می‌شود، سبوس و آرد استان گلستان به سایر استان‌های کشور صادر می‌شود.
سنگدوینی با گلایه از کمبود صنایع تبدیلی در گلستان اظهار کرد: محصولات کشاورزی استان گلستان بسیار عالی است متاسفانه صنایع تبدیلی در استان گلستان نداریم.

 تقاضا نماینده گرگان از رئیس قوه قضاییه برای ورود به مسئله ۱۵ ساله پروژه پتروشیمی گلستان
وی از رئیس قوه قضاییه خواست به موضوع پروژه پتروشیمی ورود کند پتروشیمی با بیش از ۹۵ هزار سهامدار ۱۵ سال است که همچنان بینتیجه مانده است سهامداران ناامید شدند میدانیم شما به دنبال زنده کردن تولید و صنعت هستید پتروشیمی بسیار حائز اهمیت است با یک اقدام جدی و انقلابی شما قطعا پروژه پتروشیمی راه می‌افتد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تولیدکنندگان را باید روی دوشمان بگیریم این‌ها هستند که مشکلات استان گلستان را مرتفع می‌کنند.

وی با بیان اینکه حل مشکل پتروشیمی استان گلستان نیازمند یک تصمیم جدی و انقلابی است، خاطرنشان کرد: متأسفانه حدود ۱۵ سال از آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی گلستان میگذرد، اما هنوز اتفاقی نیفتاده و این در حالی است که مردم سرمایه‌های خود را در این پروژه گذاشتند.