معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در سال ۸۸ به میدان آمدند، اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در سال ۸۸ به میدان آمدند، اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

سید محمد حسینی پیش از ظهر پنج شنبه در مراسم تجمع یوم الله ۹ دی گفت: اگر واقعه ۹ دی مربوط به گذشته بود و به امروز ما مربوط نمی‌شد سخن گفتن از آن بی فایده بود، اما امکان تکرار فتنه وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور اضافه کرد: بصیرت مردم، ولایت مداری و حضور به موقع آن‌ها در صحنه درس‌های بزرگ ۹ دی است که باید از آن عبرت گرفت.

حسینی با بیان اینکه مردم گلستان یک روز قبل از ۹ دی به صحنه آمدند، افزود: این حضور مردم استان نشان از ولایت مداری آن‌ها است.

وی گفت: در ماجرای فتنه برخی عوام و حتی خواص جامعه دچار لغزش شدند که خاصیت فتنه است، اما با سعه صدر و هدایت رهبر معظم انقلاب موفق شدند توده مردم را از بدخواهان نظام جدا کنند.

حسینی اضافه کرد: هر چند ممکن است مردم در برخی مسائل اختلاف نظر داشته باشند، ولی در اصل نظام، ولایت پذیری و ادامه دادن راه شهدا هم عقیده هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: ملت ایران وقتی دیدند بی شرمانه به بهانه تقلب به امام حسین (ع)، رهبری و همه آرمان‌های آن‌ها توهین می‌شود دیگر طاقت نیاوردند و به میدان آمده و بساط فتنه‌ای که چهره خود را عیان کرده بود برچیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها افزود: شهید سلیمانی وقتی در فتنه ۸۸ و فتنه کوی دانشگاه مواجه شد با نوشتن نامه به خواصی که دچار لغزش شده بودند روشنگری کرده و هشدار دادند.

حسینی بیان کرد: فتنه گران با شعار تقلب و مظلوم نمایی در ابتدا به میدان آمدند، اما در ادامه اصل نظام اسلام و همه مقدسات را نشانه گرفتند.

وی شدت گرفتن تحریم‌ها علیه ایران را از نتایج فتنه ۸۸ خواند و افزود: رییس جمهور آمریکا به طور علنی اعلام کرد ما بعد از حوادث ۹ دی مطمئن شدیم بین مردم و حتی مسئولان شکاف وجود دارد و تصمیم به تشدید تحریم‌ها بعد از آن واقعه گرفته شد.

حسینی ادامه داد: هرچند برخی‌ها نتوانستند پابه پای رهبری در صحنه باشند، اما ایشان جامعه را هدایت کردند و به مرور مردم توده‌های مردم صف خود را از کسانی که دنبال اهداف دیگری بودند جدا کردند. کسانی که از شعار تقلب در انتخابات شروع و مظلوم نمایی کردند، اما بعد به جایی رسیدند که گفتند انتخابات بهانه است و اصل نظام نشانه است و اسلام را هم از نظام حذف کردند. در ۱۳ آبان به نفع آمریکا کار کردند، در روز قدس عد‌ه ای آمدند و شعار علیه آرمان انقلاب اسلامی سر دادند و در نماز جمعه با کفش نماز خواندند و اهانت‌ها کردند. این‌ها ماهیت خود را نشان دادند و در نهایت در ۶ دی ماه، روزی که مصادف با عاشورا بود آن جسارت را مرتکب شدند و مردم دیگر این اقدامات فتنه گران را برنتابیدند و منتظر دستگاه‌های مسئول نشدند و خودشان وارد صحنه شدند.

وی گفت: امروز هم برخی از این افراد می خواهند از بعضی کمبود‌ها و مشکلاتی که در جامعه هست بهره برداری خود را بکنند. بعضی از این افراد تا پیش از این در مسئولیت بودند و حالا که چند ماهی است دولت سیزدهم کار را در دست گرفته، می خواهند همه مشکلات در چشم برهم زدنی برطرف شود. درست است معلمان، بازنشستگان و … مشکل دارند، اما دولتی که از راه رسیده برای حل مشکلات نیاز به زمان دارد.