مدیرکل پزشکی قانونی گلستان گفت: در تصادفات جاده ای گلستان در هشت ماهه نخست سال ۳۷۴ نفر فوت شدند که از این تعداد ۲۹۴ نفر مرد و ۸۰ نفر زن بودند و شاهد افزایش ۱۸ درصدی فوتی ها هستیم.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، حسین زارعی گفت: در تصادفات جاده‌ای گلستان در هشت ماهه نخست سال ۳۷۴ نفر فوت شدند که از این تعداد ۲۹۴ نفر مرد و ۸۰ نفر زن بودند.

 

مدیرکل پزشکی قانونی گلستان افزود: در سال گذشته این عدد ۳۱۶ مورد بود که از این تعداد ۲۶۱ نفر مرد و ۵۵ نفر زن بودند لذا آمار سال ۱۴۰۱ حدود ۱۸ درصد افزایش را نشان دهد.

 

وی درخصوص تعداد مصدومان بیان کرد که در هشت ماهه نخست سال، هفت هزار و ۲۷۱ نفر مصدوم شده که از این تعداد پنج هزار و ۵۸ نفر مرد و دو هزار و ۲۱۳ نفر زن بودند و شاهد افزایش ۲۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل هستیم.

 

طبق گفته زارعی در سال گذشته پنج هزار و ۷۹۶ نفر در حوادث جاده‌ای گلستان مصدوم شده بودند که از این تعداد چهار هزار و ۲۳۴ نفر مرد بودند.

 

وی در مورد حوادث گازگرفتگی هم گفت که در سال جاری تاکنون دو مورد فوتی ناشی از گازگرفتگی ثبت شده که این عدد در مدت مشابه سال قبل هم همین رقم بوده و تغییری نکرده است.