ساختمان فنی و حرفه‌ای گمیشان که کلنگ آن، یک سال و نیم پیش بر زمین زده شده بود هنوز اقدامی برای ساخت آن صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، سقلی فرماندار گمیشان با اشاره به اعتباراتی که برای ساختمان فنی و حرفه‌ای مصوب شده گفت: منتظریم که اعتبارات تخصیص داده شود تا این ساختمان را احداث کنیم.

فرماندار گمیشان در گفتگو با  رادیو گلستان در پاسخ به این سوال که وقتی که اعتبارات پیش بینی نشده چطور کلنگ یک ساختمان زده می‌شود افزود: تخصیص اعتبار باید ادامه دار باشد و پیگیر این موضوع هستیم.

او می‌گوید: در صدد آن هستیم که در شهرستان اشتغالزایی ایجاد کنیم و بنابراین نیاز به مهارت آموزی است.

سقلی گفت: در راستای ایجاد حرفه آموزی جوانان، یکی از روستا‌های گمیشان را برای این امر به عنوان پایلوت در نظر گرفتیم که جوانان در آنجا حرفه‌های مختلف را بیاموزند.

او در مورد طرح‌های نیمه تمام این شهرستان گفت: این شهرستان طرح‌های نیمه تمام زیاد داشت که پس از سفر رییس جمهور به استان گلستان، بسیاری از طرح‌ها به بهره برداری رسید.

فرماندار گمیشان افزود: یکی از آن‌ها که مجتمع فرهنگی و هنری گمیش تپه نام دارد حدود ۱۰ سال نیمه کاره مانده بود که امسال ساخت آن به پایان و به بهره برداری رسید.

او گفت:همچنین سالن ورزشی قلعه جیق ۱۰ سال نیمه تمام بود که به بهره برداری رسید و مجتمع اداری سیمین شهر نیز ۷۰ تا ۸۰ درصد در حال حاضر پیشرفت فیزیکی است.

او همچنین در مورد تنش آبی در این شهرستان گفت:سال گذشته ۹ هزار مشترک آب دچار بحران بودند که با احداث چندین چاه آب، ۸ هزار و ۵۰۰ مشترک مشکل کم آبی آن‌ها رفع شد.

گمیشان، شهرستانی با ۸۰ هزار نفر جمعیت و در فاصله ۴۵ کیلومتری گرگان قرار دارد.