معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان به سیاست زدگی در استان اشاره کرد و افزود: مردم از این سیاست زدگی خسته است و این دولت می‌خواهد پسرخاله‌بازی ها را کنار بگذارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

به گزارش پايگاه خبری گلستان جوان، سیدعلی مهاجر در  نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان گفت: در تلاش هستیم که بخشی از مشکلات و دغدغه‌هایی که مربوط به خبرنگاران است برطرف شود.

 
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گلستان افزود: در مسیر تحقق دولت مردمی هستیم و راه مردمی شدن چیست و به تبع آن حلقه نخبگانی و میانی می‌تواند به نا کمک کند  و ما نیز این مسائل را دنبال می‌کنیم.

مهاجر گفت: وضعیت موجود استان در حوادث اخیر نشانه از نقش رسانه ها دارد و اگر می‌خواهیم اتفاق خوبی بیفتد باور ما این است که باید یک خانواده شویم.

وی به روایت از برنامه ها و جلسات اشاره کرد و گفت: اصحاب رسانه باید به رصد و دیده بانی جامعه کمک کنند.

این مقام مسئول افزود: اصحاب رسانه مشکلات و دغدغه های استان را انتقال دهند، ما با غول رسانه‌ای رو به رو هستیم و در حوزه رسانه جنگ نامتقارن داریم و شبکه های فارسی زبان ماهواره ای برای علاقمندی مردم ما راه نیفتاده و می‌بینیم که در حالی که دارو برای مردم کشور تحریم است ولی پیشرفته ترین گوشی در کشور ما وجود دارد.

مهاجر بیان کرد: در دهه ۷۰ مقام معظم رهبری از ناتو فرهنگی و شبیخون فرهنگی یاد کرد و پس از آن جنگ نرم را مطرح کردند و مقام معظم رهبری در سال ۸۳ عنوان کرد که دشمن به دنبال آن است که ایران را آندلس کند.

وی گفت: برای اینکه کشور به آندلس تبدیل شود از ابزار رسانه استفاده کردند و با آن ابزار سبک زندگی را تغییر دادند و برخی از رفتارها در حوادث اخیر خارج از فرهنگ ایرانی است.

این مقام مسئول تاکید کرد: اصحاب رسانه کمک می‌کنند مردم امیدوار باشند و باید دستاوردهای انقلاب را به جامعه عرضه کنیم و شاید این دستاوردها باعث شده دشمن به دشمنی خود پافشاری کند.

مهاجر به برگزاری جشنواره اقوام اشاره کرد و یادآور شد: شور و نشاط اجتماعی با این جشنواره بازگشت.

وی به سیاست زدگی در گلستان اشاره کرد و افزود: مردم از این سیاست زدگی خسته است و این دولت می‌خواهد پسرخاله‌بازی ها را کنار بگذارد و باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول یادآور شد: در جریان آشوب اخیر برخی لیدر این جریان بودند و مرگ افراد را به آشوب‌های خیابانی مرتبط کردند و اگر این مردم احساساتی شدند و برای این دروغ به خیابان‌ها بیایند چه می‌شود.

مهاجر تاکید کرد: برخی ورزشکاران و فوتبالیست‌ها در استان مطلبی دروغ را در فضای مجازی نشر می‌دهند، ما با بی‌اخلاقی‌هایی از این دست رو به رو هستیم و باید تابع قانون باشیم و به واسطه قانون بی اخلاقی ها را کنار بگذاریم.

وی گفت: ورزشکار در میادین قهرمانی سرود ملی نمی‌خواند برای این سرود جان‌ها داده شده است و قهر مردم استخوان شما را می‌شکند و این توهین به ملت ایران است.