سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: مردم در این هشت سال درد‌های زیادی کشیدند و امروز برای علاج درد مزمن خود به دنبال روی کار آمدن دولت کارآمد رئیسی هستند.

به گزارش پایگاه خبری گلستان جوان ، سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت گفت: مردم در این هشت سال درد‌های زیادی کشیدند و امروز برای علاج درد مزمن خود به دنبال روی کار آمدن دولت کارآمد رئیسی هستند.
منوچهر متکی شامگاه سه شنبه ۲۵ خردادماه در همایش اقوام انتخابات ۱۴۰۰ در مسجد اهلسنت طلابی شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: بعد از دوره ریاست جمهوری رهبر معظم انقلاب، حساسیت کارگزاران و مسوولانی که در این انتصاب قرار گرفتند نسبت به عدالت، پاکدستی و سلامت حکمرانی کاهش یافته و خط قرمز آن‌ها پسر مسوول، برادر مسوول و یا دخترشان بوده و احساس میشود دچار انحراف شدند.
 همفکران دولت فعلی و اصلاح طلبان، دولت روحانی را ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دانسته
وی با اشاره به انتخابات سال ۱۳۹۲ تصریح کرد: در سال ۱۳۹۲ به علت عدم همراهی نیرو‌های انقلابی جبهه رقیب موفق شد و این دولت هشت سال حکومت کرد.
وزیر امور خارجه اسبق ادامه داد: همفکران دولت فعلی و اصلاح طلبان، دولت روحانی را ناکارآمدترین دولت بعد از انقلاب دانسته و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز در چند روز گذشته در کرمان اعلام کرد از سال ۱۳۹۲ تا سال ۱۳۹۹ تعداد ۱۴ شاخص اقتصادی نه تنها در این مدت رشد نکرده بلکه در مواردی نیز افت داشته است.
وی خاطرنشان کرد: دولت در هشت سال گذشته در اقتصاد ناموفق بوده و نه چرخ اقتصاد مردم و نه چرخ سانتریفیوژ را نتوانست بچرخاند و امروز مردم مدیریت دولت را در سیاست داخلی و خارجی ناموفق دیده به طوری که این مدیریت قابل دفاع نیست.

 مردم از اختلاس و فساد‌های انجام شده در این دولت ناراحت و زخم خورده هستند

رئیسی با آمدن به قوه مجریه ریشه فساد را خواهد سوزاند

متکی با اشاره به انتخابات پیشرو در روز‌های آینده گفت: در چنین فضایی به میدان انتخابات نزدیک می‌شویم و انتخابات یعنی تغییر ریل گذاری در کشور داری و انتخابات میدان آنچه که هست، رفتیم و آنچه باید باشد تعبیر می‌شود.

وی با بیان اینکه مردم از اختلاس و فساد‌های انجام شده در این دولت ناراحت و زخم خورده هستند، ابراز کرد: پای فساد در دولت فعلی ریشه دوانده و لانه کرده است، رئیس خصوصیسازی تمام خصوصی سازی‌ها را برای خود انجام داده و مدیرعامل بانک پس از اختلاس آنچنانی به کانادا فرار می‌کند، اختلاس گری بدون زدوبند و داشتن عوامل در وزارتخانه امکانپذیر نیست.

سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت افزود: در پاسخ افرادی که می‌گویند چرا آقای رئیسی از قوه قضائیه به قوه مجریه می‌آید باید بگویم ریشه اختلاس و فساد در قوه مجریه بوده و وی با آمدن در قوه مجریه با فساد مبارزه کرده و ریشه آن را خواهد سوزاند.

مردم به دنبال آقای رئیسی برای روی کارآمدن دولت متخصص، توانمند، کارآمد، پاکدست هستند
وی با بیان اینکه آقای رئیسی به دنبال ریاست جمهوری نیست، ادامه داد: مردم به دنبال علاج درد مزمن خود از این دولت بوده و به دنبال آقای رئیسی برای روی کارآمدن دولت متخصص، توانمند، کارآمد، پاکدست هستند، چنین دولتی که خود را وقف مردم کند مستقر نمیشود مگر اینکه رئیسجمهور آن دارای چنین ویژگی‌هایی باشد.

متکی با اشاره به آمار انتخابات در سال ۱۳۹۶ ابراز کرد: بنده در جریان هستم که چه استان‌هایی در سال ۹۶ به دولت روحانی رای دادند، فقط پیشنهاد می‌کنم دختران، پسران، علما، روحانیون و همه مردم ترکمن در استان گلستان و به ویژه شرق آیا از انتخاب خود در هشت سال گذشته راضی هستید؟ اگر انتخاب شما درست نبوده در چند روز آینده در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری تجدید کرده و فردی که پاکدست و دلسوز مردم است را انتخاب کنید.

 من آرد سیاسی را الک کرده و الک خود را آویزان کردم/ از روال کشورداری نگران هستم
وی با بیان اینکه برخی‌ها تصور می‌کنند بنده با انتخاب آقای رئیسی به جایگاه و پست خوبی خواهم رسید، خاطرنشان کرد: من آرد سیاسی را الک کرده و الک خود را آویزان کردم، ۱۰ سال است که بازنشسته شده و هیچ کار دولتی ندارم، اگر شما را تشویق به تشکیل دولت کارآمد میکنم بهخاطر این است که از روال کشورداری نگران هستم.

متکی تصریح کرد: بالاترین پست و مزد من زمانی است که مردم با انتخاب درست به دولت کارآمد آقای رئیسی رای داده و پیروز شوند تا کشور در ریل گذاری صحیح قرار گیرد.

سخنگوی و رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت حداکثری مردم در روز انتخابات ۲۸ خرداد ماه بیان کرد: از همه دوستان و مردم شریف اهل تشیع و تسنن شهرستان گنبدکاووس میخواهم که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در انتخابات ۲۸ خردادماه حضور حداکثری داشته باشند، چون دشمنان داخلی و خارجی مانند گرگ زوزهکشان مردم را به عدم مشارکت در انتخابات دعوت می‌کنند.

متکی ادامه داد: آن‌ها میدانند مردم از مسوولان گلایهمند بوده و از همین ترفند برای عدم مشارکت در انتخابات استفاده میکنند، وظیفه انقلابی و شرعی ما حضور پرشور و حداکثری در انتخابات است.

وی به زبان و اصصلاح ترکمن‌ها گفت: مردم عزیز ترکمن غیرت کنید تا دولت کارآمد و انقلابی توسط آقای رئیسی تشکیل شود و ریلگذاری صحیح در کشور اتفاق بیفتد.